Show simple item record

dc.contributor.authorDubovičienė, Tatjana
dc.contributor.authorSkorupa, Pavel
dc.date.accessioned2023-09-18T20:11:08Z
dc.date.available2023-09-18T20:11:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1392-8600
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000029736
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/147644
dc.description.abstractThe current article presents an attempt to provide the definition of advertising slogan as no uniform definition of the slogan exists in scientific literature. The article also gives the definition and analysis of language of advertising from linguistic point of view and specifies linguistic means used in advertising texts. The paper describes the use and purpose of linguistic devices in print advertising. The body of 100 English advertising slogans chosen for the analysis on the random basis were divided into three groups with the focus on the language and rhetorical devices used in them. The most and least often used figurative language, sound techniques and rhetorical devices were identified.eng
dc.description.abstractStraipsnyje yra bandoma apibrėžti reklaminio šūkio sąvoką, kuri šiuo metu neturi unifikuoto šios sąvokos apibrėžimo mokslinėje literatūroje. Taip pat straipsnyje pateikiama reklaminių šūkių kalbos analizė lingvistiniu požiūriu, nurodomos kalbinės priemonės, kurios yra taikomos reklamos tekstuose. Atsitiktiniu būdu analizei buvo atrinkti 100 angliškų reklamos šūkių, kurie buvo suskirstyti į grupes pagal vartojamas kalbos ir retorines priemones. Analizės metu buvo nustatytos dažniausiai ir rečiausiai naudojamos vaizdinės, garsinės ir retorinės priemonės.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 62-76
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyHumanities International Index
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleThe analysis of some stylistic features of english advertising slogans
dc.title.alternativeAngliški reklaminiai šūkiai: kai kurių stilistinių priemonių analizė
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references0
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionLietuvos edukologijos universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltŠūkis
dc.subject.ltAnalizė
dc.subject.ltKalbos priemonė
dc.subject.ltVaizdinė (perkeltinė) kalba
dc.subject.ltGarsinės priemonės
dc.subject.ltRetorinės priemonės
dc.subject.enSlogan
dc.subject.enAnalysis
dc.subject.enLanguage devices
dc.subject.enFigurative language
dc.subject.enSound techniques
dc.subject.enRhetorical devices
dcterms.sourcetitleŽmogus ir žodis / Vilniaus pedagoginis universitetas
dc.description.issueNr. 3
dc.description.volumet. 16
dc.publisher.nameVPU leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiVPU02-000012078
dc.identifier.doi10.15823/zz.2014.013
dc.identifier.elaba4109498


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record