Taikomoji grafika. II dalis. 3D grafika ir programavimas
Abstract
Taikomoji grafika yra techninė disciplina, realizuojanti mokslinės - techninės informacijos pateikimą geometrine forma ir sprendžianti su tuo susijusias problemas ( formavimo, atvaizdavimo, pertvarkymo ir pateikimo) grafiniais metodais šiuolaikinėmis techninėmis priemonėmis. Šioje konspekto knygoje baigiama apžvelgti bazinės inžinerinės grafikos kurso medžiaga. Aptariami modeliavimo ir programavimo dalykai, be kurių šiuolaikinė grafika neįmanoma, nagrinėjami klausimai, kurie labai menkai aprašomi mokomojoje literatūroje. Pateikiama braižymo technologijos santrauka, modeliavimo pradmenys ir grafikos programavimo pagrindai. Konspekto ypatybė yra ta, kad uždavinių sprendimui naudojami grafiniai algoritmai, kurie daugeliu atveju yra pranašesni už tradiciškai naudojamus analitinius. Pirmos dalies pirmoje knygoje \"Klasika\" buvo pateikti grafikos klasikos pagrindai. Pirmos dalies antroje knygoje \"Modernioji grafika\" bus pateikti konstrukcinės, komercinės ir iliustracinės grafikos modeliai ir kompiuterinio darbo metodika. Skirta visų techniškųjų specialybių bakalaurams. Pirmas prim skyrius bei grafikos programavimo pagrindai dėl pateikiamos kompiuterinio darbo metodikos taip pat gali būti naudingi ir magistrams.