Tolerancija ir multikultūrinis ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose
Date
2010Author
Reingardienė, Jolanta
Vasiliauskaitė, Nida
Erentaitė, Rasa
Metadata
Show full item recordAbstract
Pabėgėlių socialinė integracija į visuomenę yra vienas jautriausių Lietuvos prieglobsčio prašytojų problemos sudedamųjų elementų. Tęsdami integravimosi procesą savivaldybėse užsieniečiai susiduria ne tik su užimtumo ir kalbos mokėjimo problemomis, bet ir su visuomenėje padidėjusia įtampa dėl imigrantų skaičiaus augimo, nepakantumo rasinėms, tautinėms ir kitoms mažumoms. Akivaizdi priešprieša kitatikiams, nepalanki visuomenės nuomonė kitataučių, kitų etninių grupių atžvilgiu projekto vykdytojus ir tyrėjus skatino pažvelgti į nepakantumo ir tolerancijos problemas per ugdymo prizmę. Tyrimu „Tolerancija ir multikultūrinis ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose“ buvo siekiama pažvelgti į ugdymo procesą, išsiaiškinti, kaip ugdymo turiniu ir mokymo(si) proceso organizavimu skatinamas mokinio tolerancijos suvokimas bei multikultūrinis pažinimas. Leidinyje pateikiamos užfiksuotos tyrėjų įžvalgos ir išvados, taip pat rekomendacijos multikultūriniam ugdymui mokykloje tobulinti.