Show simple item record

dc.contributor.authorČernevičiūtė, Jūratė
dc.date.accessioned2023-09-18T20:23:47Z
dc.date.available2023-09-18T20:23:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn2029-4182
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000021317
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/149628
dc.description.abstractStraipsnyje apžvelgiama socialinių mokslų ir kultūros teorijų tapatumo apibrėžimo problematika. Analizuojamas tapatumo kūrimas populiariosios kultūros (televizijos, reklamos, populiarių žurnalų, knygų) tekstuose ir jų panaudojimas tapatumui kurti. Vertinama diskusija apie populiariosios kultūros tekstų, platinamų masinėse medijose, pobūdį: jis yra pasyvus arba aktyvus ir kūrybingas. Taigi populiarioji kultūra siūlo ne tik tam tikrą tapatumo įvaizdį, bet ir gyvenimo stilių kaip jau paruoštą šabloną tapatumo naratyvams konstruoti. Tai skatina nuolat pervertinti savojo "aš" tapatumus ir drauge plečia tapatumų įvairovę.lit
dc.description.abstractVarious lifestyles, stories, images and texts which are disseminated in popular culture offer a particular frame for the creation and construction of identity. The users of popular culture “borrow” the material offered to them in order to create the narrations and images of their personal “self ” as well as to choose the particular patterns of behaviour and types of relations. Market-generated images of popular culture determine gender patterns and other roles, proper and improper forms and styles and fashion as well as subtle temptations to imitate and to identify with particular subjective positions while avoiding the others. The overall variety of subjective positions and the possibilities for identity creation in popular culture tend to form unstable identities along with constant innovative discoveries.eng
dc.format.extentp. 17-28
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6113389/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6113389/datastreams/ATTACHMENT_6113394/content
dc.titleTapatumo kūrimas populiariojoje kultūroje
dc.title.alternativeIdentity construction in popular culture
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.references7
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.ltTapatumas
dc.subject.ltPopuliarioji kultūra
dc.subject.ltVartojimas
dc.subject.ltMedijų poveikis
dc.subject.ltNaratyvai
dc.subject.ltGyvenimo stiliai
dc.subject.ltIdealusis „aš“
dc.subject.enIdentity
dc.subject.enPopular culture
dc.subject.enConsumption
dc.subject.enMedia effects
dc.subject.enNarratives
dc.subject.enLifestyles
dc.subject.enIdeal “self ‿
dcterms.sourcetitleGrupės ir aplinkos = Groups and Environments
dc.description.issueno 1
dc.publisher.nameVDU
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.doiVGT02-000021317
dc.identifier.doiELB01-000007800
dc.identifier.doiLT-eLABa-0001:J.04~2009~ISSN_2029-4182.N_1.PG_17-28
dc.identifier.elaba6113389


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record