Aktyvusis užsienio kalbų mokymo metodas
Abstract
Užsienio kalbos pratybas galima būtų apibrėžti kaip mokomojo darbo tarpsnį, kurio metu siekiama konkrečių tikslų: mokomųjų, lavinamųjų-auklėjamųjų atliekant iš anksto nustatytus grupinius arba individualiuosius veiksmus, remiantis dėstytojo pasirinktomis priemonėmis ir mokymo metodika. Užsienio kalboms dėstyti laikui bėgant pasitelkiama tokių metodų: tai audiovizualinis, sąmoningasis-gretinimo, sugestopedinis, probleminis, diferencijuotas, programavimo, efektyvusis mokymo metodai. Šie metodai turi ir teigiamų bruožų, ir trūkumų. Aukštosios nekalbinės mokyklos sąlygomis, kaip rodo praktika, labiausiai tinkamas, ekonomiškas ir efektyvus yra aktyvusis užsienio kalbų mokymo metodas. Darbe analizuojama aktyviojo metodo esmė, jo teorinis pagrindimas, pateikiama praktinių rekomendacijų, kaip jį taikyti mokomajame darbe. The article discusses the active method of teaching foreign languages. It is considered to be the most effective means to teach foreign languages by increasing the efficiency of teaching foreign languages. The application of this method requires a good guide to the general concept of the human activity and deep analysis of its constituents. The preparation of the methodology for the active method of teaching foreign languages may benefit from the results of the analysis greatly. Since the number of hours for language teaching at non – philological higher school is limited, a selection of rational teaching subject must be carried out before the teaching process. Improved work is both theoretically and practically significant.