Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorJuškienė, Regina
dc.contributor.authorVelička, Aleksandras
dc.date.accessioned2023-09-18T20:24:50Z
dc.date.available2023-09-18T20:24:50Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000013048
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/149764
dc.description.abstractUžsienio kalbos pratybas galima būtų apibrėžti kaip mokomojo darbo tarpsnį, kurio metu siekiama konkrečių tikslų: mokomųjų, lavinamųjų-auklėjamųjų atliekant iš anksto nustatytus grupinius arba individualiuosius veiksmus, remiantis dėstytojo pasirinktomis priemonėmis ir mokymo metodika. Užsienio kalboms dėstyti laikui bėgant pasitelkiama tokių metodų: tai audiovizualinis, sąmoningasis-gretinimo, sugestopedinis, probleminis, diferencijuotas, programavimo, efektyvusis mokymo metodai. Šie metodai turi ir teigiamų bruožų, ir trūkumų. Aukštosios nekalbinės mokyklos sąlygomis, kaip rodo praktika, labiausiai tinkamas, ekonomiškas ir efektyvus yra aktyvusis užsienio kalbų mokymo metodas. Darbe analizuojama aktyviojo metodo esmė, jo teorinis pagrindimas, pateikiama praktinių rekomendacijų, kaip jį taikyti mokomajame darbe.lit
dc.description.abstractThe article discusses the active method of teaching foreign languages. It is considered to be the most effective means to teach foreign languages by increasing the efficiency of teaching foreign languages. The application of this method requires a good guide to the general concept of the human activity and deep analysis of its constituents. The preparation of the methodology for the active method of teaching foreign languages may benefit from the results of the analysis greatly. Since the number of hours for language teaching at non – philological higher school is limited, a selection of rational teaching subject must be carried out before the teaching process. Improved work is both theoretically and practically significant.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 15-19
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/coactivity.2006.12
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6115350/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:6115350/datastreams/ATTACHMENT_6115357/content
dc.titleAktyvusis užsienio kalbų mokymo metodas
dc.title.alternativeThe active method of teaching foreign languages
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.references8
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.ltMetodologinis metodo pagrindimas
dc.subject.ltMokymo koncepcija
dc.subject.ltMokėjimai ir įgūdžiai
dc.subject.ltAktyvusis metodas
dc.subject.ltŽmogaus veiklos koncepcija ir jos sudedamosios dalys
dc.subject.enMethodological reasoning of the method
dc.subject.enTeaching conception
dc.subject.enSkills and abilities
dc.subject.enActive me­thod
dc.subject.enConception of the human activity
dcterms.sourcetitleSantalka
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeT. 14
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiVGT02-000013048
dc.identifier.doiELB01-000002603
dc.identifier.doiLT-eLABa-0001:J.04~2006~ISSN_1822-430X.V_14.N_2.PG_15-19
dc.identifier.doi10.3846/coactivity.2006.12
dc.identifier.elaba6115350


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą