• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A gis-based modelling of vehicles rational routes

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
ARTIC_1_01.pdf (841.3Kb)
303-309_JCEM_jakimavicius.pdf (323.0Kb)
Data
2006
Autorius
Jakimavičius, Marius
Mačerinskienė, Aida
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Methods of searching the rational route are dealt with in the presented article, where the main optimality parameters of the route are chosen: the shortest travelling route (1), the fastest travelling route (2) and the alternatively selected route (3), where the optimality criteria are calculated for one-side traffic swath. Based on analysed aspects, GIS tools for transport flow modelling are picked and route search algorithm resulting in evaluation of the road permeability depending on the time of the day designed. Such methodology is based on real adaptability example in one transport area of Vilnius city.
 
Nagrinėjami racionalaus kelio paieškos metodai, kai pagrindiniais maršruto optimalumo kriterijais pasirenkami: arčiausias važiavimo maršrutas (1), greičiausias važiavimo maršrutas (20) ir maršrutas, parinktas pagal alternatyvas (3), kai naudojamas optimalumo kriterijus, apskaičiuotas transporto priemonių srautui, vienai eismo juostai. Remiantis analizuojamais aspektais parenkamos GIS priemonės transporto srautams modeliuoti ir suprojektuojamas maršruto paieškos algoritmas, kurio rezultatai priklausomai nuo paros laiko įvertina gatvių pralaidumą, pagrįstą natūriniais tyrimais. Sukurta metodika grindžiama realiu pritaikymo pavyzdžiu pasirinktame Vilniaus miesto transportiniame rajone.
 
Paskelbimo data (metai)
2006
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/149840
Kolekcijos
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources [7946]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis