Universalus neuromarketingo būdas
Date
2020Author
Bučinskas, Vytautas
Dzedzickis, Andrius
Kaklauskas, Artūras
Metadata
Show full item recordAbstract
Išradimas skirtas analizuoti rinkodaros poveikį pirkėjui pardavimo proceso metu. Išradimas apima tiriamuosius žmogaus emocinių, afektinių ir fiziologinių parametrų vertinimą, panaudojant neuro ir neurokoreliacines matricas bei Russel’o modelį, šiems parametrams nustatyti reikalingą aparatūrinę įrangą bei jos sąsajas, matematinį jutiklių teikiamų signalo apdorojimo procesą ir neuromarketingo informacijos pateikimo formą realiuoju laiku. Ši sistema, kuriai suteikiamas pavadinimas VINERS pagal suku rtą matematinį metodą, leidžia reaguoti į vieno žmogaus, žmonių grupės ar interesų grupės reakcijas, jas kaupti ir apibendrinti. Minėta sistema gali būti naudojama įvairaus pobūdžio tyrimams, kuriuose žmogaus emocinės ir afektinės reakcijos ir fiziol oginės būsenos yra svarbios. Išradime pateikiamas siūlomas neuromarketingo būdas ir jo realizavimo būdas. This invention is intended to analyze impact of neuromarketing means to potential buyer during process of purchasing. This invention covers evaluated emotional, affective and physiologic parameters of human, necessary hardware for emotional, affectiv e and physiological parameter obtaining, including relation between hardware components, process of mathematical processing of obtained data and delivery of human response marketing means in real time, in the form of Russel’s circumflex diagram, neur o and neurocorrelation matrices. This entire system under acronym VINERS, according mathematical data analysis method, allows to react to feedback on single human, accidental group of humans or interest group, collect generalized data and analyze the m in important cross-sections. System VINERS can be used in broader research of human reactions, where response based on emotional, affective and physiological reactions. Invention covers proposed method of neuromarketing and its realization method.