Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBučinskas, Vytautas
dc.contributor.authorDzedzickis, Andrius
dc.contributor.authorKaklauskas, Artūras
dc.date.accessioned2023-09-18T20:33:42Z
dc.date.available2023-09-18T20:33:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/150730
dc.description.abstractIšradimas skirtas analizuoti rinkodaros poveikį pirkėjui pardavimo proceso metu. Išradimas apima tiriamuosius žmogaus emocinių, afektinių ir fiziologinių parametrų vertinimą, panaudojant neuro ir neurokoreliacines matricas bei Russel’o modelį, šiems parametrams nustatyti reikalingą aparatūrinę įrangą bei jos sąsajas, matematinį jutiklių teikiamų signalo apdorojimo procesą ir neuromarketingo informacijos pateikimo formą realiuoju laiku. Ši sistema, kuriai suteikiamas pavadinimas VINERS pagal suku rtą matematinį metodą, leidžia reaguoti į vieno žmogaus, žmonių grupės ar interesų grupės reakcijas, jas kaupti ir apibendrinti. Minėta sistema gali būti naudojama įvairaus pobūdžio tyrimams, kuriuose žmogaus emocinės ir afektinės reakcijos ir fiziol oginės būsenos yra svarbios. Išradime pateikiamas siūlomas neuromarketingo būdas ir jo realizavimo būdas.lit
dc.description.abstractThis invention is intended to analyze impact of neuromarketing means to potential buyer during process of purchasing. This invention covers evaluated emotional, affective and physiologic parameters of human, necessary hardware for emotional, affectiv e and physiological parameter obtaining, including relation between hardware components, process of mathematical processing of obtained data and delivery of human response marketing means in real time, in the form of Russel’s circumflex diagram, neur o and neurocorrelation matrices. This entire system under acronym VINERS, according mathematical data analysis method, allows to react to feedback on single human, accidental group of humans or interest group, collect generalized data and analyze the m in important cross-sections. System VINERS can be used in broader research of human reactions, where response based on emotional, affective and physiological reactions. Invention covers proposed method of neuromarketing and its realization method.eng
dc.format.extent12 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyLietuvos Respublikos patentų duomenų bazė
dc.source.urihttps://www.vpb.lt/db_patentai/rezult-singl.php?id=X531893
dc.subjectG06F 15/00, G06Q 30/00 - /
dc.titleUniversalus neuromarketingo būdas
dc.title.alternativeUniversal method of neuromarketing
dc.typePatentai, įregistruoti Lietuvoje / Patents registered in Lithuania
dcterms.accessRightsParaiškos numeris 2019 083 Paraiškos padavimo data 2019-12-09 Paraiškos paskelbimo data 2020-06-25 Patento paskelbimo data 2020-08-25
dcterms.references0
dc.type.pubtypeN1e - Patentas, įregistruotas Lietuvos patentų biure / Patent registered in the State Patent Bureau of the Republic of Lithuania
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyMechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsMC0505 - Inovatyvios elektroninės sistemos / Innovative Electronic Systems
dc.subject.ltspecializationsL105 - Sveikatos technologijos ir biotechnologijos / Health technologies and biotechnologies
dc.subject.ltneuromarketingas
dc.subject.ltemocijų vertinimas
dc.subject.ltmechatroninė sistema
dc.subject.enneuromarketing
dc.subject.enevaluation of emotions
dc.subject.enmechatronic system
dc.publisher.nameLietuvos Respublikos valstybinis patentų biuras
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba70293306
dc.identifier.numberLT 6753


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą