Show simple item record

dc.contributor.authorKačerauskas, Tomas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:33:45Z
dc.date.available2023-09-18T20:33:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn1648-4460
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/150767
dc.description.abstractCreative economy consists of such areas as publishing, advertising, architecture, design, art, crafts, fashion, television, films, software, music, toys, and others. The areas of the creative economy are grouped in different lists suggested both by scholars and by government. The concept of creative society arises both from the ever-increasing creative challenges in society and from the emergence of the creative economy. However, the creative society presupposes the existence of creative individuals and the economic environment within it. The paper deals both with the different classification of the creative economy and with the concept of a creative society.eng
dc.description.abstractKūrybingą ekonomiką sudaro tokios sritys, kaip leidyba, reklama, architektūra, dizainas, menas, amatai, mada, televizija, filmai, programinė įranga, muzika, žaislai ir kt. Kūrybingos ekonomikos sritys yra priskiriamos skirtingiems tyrėjų ir vyriausybių sudarytiems sąrašams. Kūrybingos visuomenės sąvoka yra aktuali dėl visuomenėje vis kylančių kūrybinių iššūkių bei dėl kūrybingos ekonomikos atsiradimo. Nepaisant to, kūrybinga visuomenė iš anksto numano joje dalyvaujančių kūrybingų asmenų buvimą bei ekonominę aplinką. Šiame tyrime aptariama ir kitokia kūrybingos ekonomikos klasifikacija bei kūrybingos visuomenės idėja.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 43-52
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbySocial Sciences Citation Index (Web of Science)
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.relation.isreferencedbySocial SciSearch
dc.relation.isreferencedbyEconLit with Full Text
dc.relation.isreferencedbyIBSS
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttp://www.transformations.knf.vu.lt/49
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:70530607/datastreams/MAIN/content
dc.titleCreative economy and the idea of the creative society
dc.title.alternativeKūrybinga ekonomika ir kūrybingos visuomenės idėja
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references48
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsEV04 - Komunikacijos valdymas įtraukioje ir kūrybingoje visuomenėje / Communication management in inclusive and creative society
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltkūrybinga ekonomika
dc.subject.ltkūrybinga visuomenė
dc.subject.ltkūrybingi sektoriai
dc.subject.ltkūrybingumo indeksai
dc.subject.encreative economy
dc.subject.encreative society
dc.subject.encreative sectors
dc.subject.encreativity indices
dcterms.sourcetitleTransformations in business & economics
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumevol. 19
dc.publisher.nameVilniaus universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi000520083200003
dc.identifier.elaba70530607


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record