• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

What do project managers need to know to succeed in face-to-face communication?

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
What do project managers need to know to succeed in face to face communication.pdf (2.488Mb)
Data
2021
Autorius
Shakeri, Hedieh
Khalilzadeh, Mohammad
Raslanas, Saulius
Zavadskas, Edmundas Kazimieras
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Despite emphasising the great importance of project communications to enhance success in the literature, there are few studies underlining the application of psychology to project communications, and no studies regarding the identification and analysis of factors affecting face-to-face communications with stakeholders in different situations. The research here aims to fundamentally address this shortcoming. The factors affecting face-to-face communications and different communication situations have been identified by interview with several experts in psychology and project managers working in oil and gas megaprojects. The data have been analysed by using two questionnaires and the hybrid Fuzzy DEMATEL-ISM and BWM methods. The final results show that the importance of each of these effective factors in face-toface communication varies in different situations, and that some of these factors influence each other and some are influenced by one or another. Proxima has the greatest influence on other factors. Also, body language has great influence on other factors. The results of the current study could still serve as a reflection of what might be expected at a more general level for face-to-face communications to support good communications planning. The Video Neuro advertising Recommender System improved by applying the obtained research results.
Paskelbimo data (metai)
2021
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/150880
Kolekcijos
  • Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus referuojamuose leidiniuose / Articles in Web of Science and/or Scopus indexed sources [7946]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis