Skaitmeninių įtaisų projektavimas : dėstytojams skirti laboratorinių darbų metodikos nurodymai ir individualios užduotys
Abstract
Mokomoji knyga dėstytojams yra R. Kirvaičio ir D. Grigaičio vadovėlio „Skaitmeninių įtaisų projektavimas“ (Vilnius: Technika, 2013. 404 p.) papildymas. Šioje knygoje – elektroniniame leidinyje – dėstytojo patogumui pakartojama leidinio, skirto studentams, medžiaga: skaitmeninių įtaisų dalyko penkiolikos laboratorinių darbų temos ir savaitinis grafikas, darbų vykdymo ir vertinimo taisyklės, kiekvieno darbo tikslai ir siekiami įgyti gebėjimai, aptartas pasirengimas kiekvienam darbui, nurodyti papildomos literatūros sąrašai. Leidinyje dėstytojams dar teikiama kiekvieno iš penkiolikos laboratorinių darbų dešimt individualių užduočių studentams su jose įrašytų uždavinių sprendimo rezultatais. Siekiant, kad dėstytojui būtų lengviau kurti naujus užduočių variantus, kiekvieno darbo individualių užduočių uždaviniai perrašyti nuosekliai pagal jų tematiką. Ir, pagaliau, teikiami visi studentams dalijamų užduočių variantai su metodikos nurodymais – patarimais, kaip tą konkrečią užduotį vykdyti. Vesdamas laboratorinius darbus dėstytojas siekia, kad studentas ne tik suvoktų ir įtvirtintų paskaitose teikiamas teorines žinias ir tokiu būdu pasiruoštų egzaminui, bet ir įgytų praktinių gebėjimų sintezuoti ir analizuoti skaitmeninius įtaisus būsimame darbe. The edition of Methodology and worksheets in Laboratory of Digital Devices for tutors is a complement to the text book “R. Kirvaitis, D. Grigaitis. Skaitmeninių įtaisų projektavimas: vadovėlis (Design of Digital Devices). Vilnius: Technika, 2013. 404 p.“. The book for tutors contains the same information as the book for students, with some additional comments. Because every student performs individual task, ten versions of every 15 task are presented with the results of solution of the task. Besides, all versions of the tasks are listed in the sequence of their contents - such presentation of tasks enables the tutors to prepare the new tasks. The goals of the tutor are: prepare the students for examination insuring their knowledge of structure, operation, and ways of design and investigation of digital devices; develop the professional skill of students and investigation of digital devices.