Mokymo proceso skaitmenizavimas statybos specialybių studentams
Date
2020Author
Makutėnienė, Daiva
Timinskas, Edgaras
Ovtšarenko, Olga
Metadata
Show full item recordAbstract
Virtualių technologijų integracija šiandien tampa įprasta aukštosiose mokyklose, ja siekiama pagerinti švietimo kokybę. Šiame straipsnyje pateikiama projekto „Virtualios mokymosi aplinkos plėtra aukštojo mokslo techninėse studijose“ (VirTec), kurį mėnesius bendrai finansavo Erasmus programa ir kuriame dalyvavo institucijos iš penkių šalių: Estijos, Lietuvos, Turkijos, Kroatijos ir Lenkijos. Jo tikslas yra sukurti skaitmeninį simuliatorių ir mokomąją medžiagą statybinių specialybių studentams. Šio simuliatoriaus užduotys yra suteikti besimokančiajam galimybę savarankiškai gauti žinių apie konstrukcines detales nuotoliniu būdu. Mokymasis naudojant virtualaus namo modelį padės studentams išsiugdyti erdvinį mąstymą, kuris yra būtinas sėkmei grafikos ir inžinerijos srityse. Tai savo ruožtu padidins jų profesinę kompetenciją. The integration of virtual technologies is becoming commonplace in higher education today and aims to improve the quality of education. This article presents the project “Development of a Virtual Learning Environment in Higher Technical Studies” (VirTec), which was co-financed by the Erasmus program for months and involved institutions from five countries: Estonia, Lithuania, Turkey, Croatia and Poland. Its goal is to create a digital simulator and educational material for construction students. The tasks of this simulator are to give the learner the opportunity to independently acquire knowledge of structural details remotely. Learning using the virtual home model will help students develop the spatial thinking that is essential for success in graphics and engineering. This in turn will increase their professional competence.