dc.contributor.author | Makutėnienė, Daiva | |
dc.contributor.author | Timinskas, Edgaras | |
dc.contributor.author | Ovtšarenko, Olga | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:35:58Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:35:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2029-400X | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151216 | |
dc.description.abstract | Virtualių technologijų integracija šiandien tampa įprasta aukštosiose mokyklose, ja siekiama pagerinti švietimo kokybę. Šiame straipsnyje pateikiama projekto „Virtualios mokymosi aplinkos plėtra aukštojo mokslo techninėse studijose“ (VirTec), kurį mėnesius bendrai finansavo Erasmus programa ir kuriame dalyvavo institucijos iš penkių šalių: Estijos, Lietuvos, Turkijos, Kroatijos ir Lenkijos. Jo tikslas yra sukurti skaitmeninį simuliatorių ir mokomąją medžiagą statybinių specialybių studentams. Šio simuliatoriaus užduotys yra suteikti besimokančiajam galimybę savarankiškai gauti žinių apie konstrukcines detales nuotoliniu būdu. Mokymasis naudojant virtualaus namo modelį padės studentams išsiugdyti erdvinį mąstymą, kuris yra būtinas sėkmei grafikos ir inžinerijos srityse. Tai savo ruožtu padidins jų profesinę kompetenciją. | lit |
dc.description.abstract | The integration of virtual technologies is becoming commonplace in higher education today and aims to improve the quality of education. This article presents the project “Development of a Virtual Learning Environment in Higher Technical Studies” (VirTec), which was co-financed by the Erasmus program for months and involved institutions from five countries: Estonia, Lithuania, Turkey, Croatia and Poland. Its goal is to create a digital simulator and educational material for construction students. The tasks of this simulator are to give the learner the opportunity to independently acquire knowledge of structural details remotely. Learning using the virtual home model will help students develop the spatial thinking that is essential for success in graphics and engineering. This in turn will increase their professional competence. | eng |
dc.format.extent | p. 120-126 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | https://vtdko.lt/images/VTDK/Karjeros_centras/Tech_ir_menas/Technologijos_ir_menas_2020_web.pdf | |
dc.title | Mokymo proceso skaitmenizavimas statybos specialybių studentams | |
dc.title.alternative | Digitalization of the teaching process for civil construction students | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 27 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.institution | Talino taikomųjų mokslų universitetas | |
dc.contributor.faculty | Fundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences | |
dc.subject.researchfield | T 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering | |
dc.subject.researchfield | S 007 - Edukologija / Educology | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | SD0404 - Statinių skaitmeninis modeliavimas ir tvarus gyvavimo ciklas / BIM and Sustainable lifecycle of the structures | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.ltspecializations | C101 - Civilinės inžinerijos mokslo centras / | |
dc.subject.lt | 3D modeliai | |
dc.subject.lt | virtuali mokymosi aplinka | |
dc.subject.lt | inžinerinis mokymas | |
dc.subject.en | 3D models | |
dc.subject.en | virtual learning environment | |
dc.subject.en | engineering training | |
dcterms.sourcetitle | Technologijos ir menas : tyrimai ir aktualijos = Technology and art : research and topicalities | |
dc.description.issue | [Nr.] 11 | |
dc.publisher.name | Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.elaba | 81349965 | |