Show simple item record

dc.contributor.authorValatka, Vytis
dc.date.accessioned2023-09-18T20:37:09Z
dc.date.available2023-09-18T20:37:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0868-7692
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030167
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151383
dc.description.abstractVilniaus Gedimino technikos universiteto Filosofijos ir politologijos katedros mokslininkai 2009–2013 m. vykdė kvalifikacinį mokslo darbą tema „Kūrybinių komunikacijų ir medijų kultūros sąveikos“. Ši bendroji tema analizuota aktualiuose šiuolaikinio pasaulio kontekstuose, pagal kuriuos buvo išskirtos jos potemės. Tai vizualumo tarpkultūrinės sąveikos; vaizdiniai ir tapatumai medijuotoje kultūroje; kūrybos ir vaizdo sąveika; vizualumas, politika ir ideologija; individas, tauta ir visuomenė medijų kultūroje. Pirmosios potemės pagrindu tyrinėtos vizualumo tarpkultūrinių sąveikų metodologinės prieigos; tarpkultūrinės ir tarpcivilizacinės vizualumo sąsajos bei sąveikos; vizualumo, kultūrinės regionalistikos ir naujųjų medijų sąveikos ir sąsajos. Šiame straipsnyje kaip tik ir pristatomi, analizuojami bei apibendrinami minėtų tyrinėjimų rezultatai.lit
dc.description.abstractFrom 2009 to 2013 the scientists of department of Philosophy and political sciences of Vilnius Gediminas technical university were performing the qualitative scientific work under the general theme “Interactions between Creative Communications and Mediated Culture”. This theme was analysed within actual contexts of contemporary world. According to these contexts the main sub-themes were distinguished, namely, intercultural interactions of visuality; images, visions and identities in mediated culture; interactions between creativity and image; links and interactions among visuality, politics and ideology; individual, nation and society within mediated culture. The field of the first sub-theme included investigations of methodological approaches to intercultural interactions of visuality; the intercultural and intercivilizational links and interactions of visuality; the links and interactions among visuality, cultural regionalistics and new media. This article presents, analyzes and summarizes the results of above mentioned investigations.eng
dc.format.extentp. 24-32
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyThe Philosopher's Index
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyArts & Humanities Citation Index (Web of Science)
dc.source.urihttp://www.litlogos.eu/L82/Logos_82_024_032_Valatka.pdf
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleKūrybinių komunikacijų ir medijų kultūros sąveikos : vizualumo tarpkultūriniai kontekstai
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references15
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldH 001 - Filosofija / Philosophy
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltVizualumas
dc.subject.ltTarpkultūriniai kontekstai
dc.subject.ltKomunikacija
dc.subject.ltMedijos
dc.subject.ltKultūrinė regionalistika
dc.subject.enVisuality
dc.subject.enIntercultural contexts
dc.subject.enCommunication
dc.subject.enMedia
dc.subject.enCultural regionalistics
dcterms.sourcetitleLogos
dc.description.issueNr. 82
dc.publisher.nameLogos
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba8291611


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record