Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPaškevičiūtė, Gintarė
dc.contributor.authorMerkevičius, Juozas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:37:48Z
dc.date.available2023-09-18T20:37:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030086
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151471
dc.description.abstractĮmonės sėkmė priklauso nuo klientų skaičiaus ir gebėjimo juos išsaugoti bei užtikrinti aukštą jų pasitenkinimo lygį. Dažniausiai vartotojų pasitenkinimą lemia aukšta prekių, paslaugų kokybė. Įmonėms, kurios prekiauja naftos produktais nėra lengva įvertinti savo vartotojų pasitenkinimą, kadangi prekyba degalais yra neapčiuopiama sritis ir vartotojas savo jėgomis kokybės išmatuoti nelabai gali. Kadangi, degalų kokybę reglamentuoja įstatymai, tai galima teigti, jog pirkėjai gauna nustatytų parametrų prekę, kuri visose įmonėse yra iš esmės panaši, todėl šioms įmonėms būtina ieškoti kitų būdų kaip užtikrinti vartotojų pasitenkinimą šiame sektoriuje. Dauguma degalinių tinklų siekdami, kad vartotojas rinktųsi jų tinklą šalia prekybos naftos produktais užsiima ir prekyba maistu, gėrimais, taip siekdami, kad vartotojas vienoje vietoje rastų viską ko jam reikia, todėl vartotojų pasitenkinimo klausimai prekybos naftos produktais sektoriuje turi būti nagrinėjami platesniame kontekste. Minėta problema lemia straipsnio aktualumą.lit
dc.description.abstractThe company's success depends on the number of customers and the ability to save them and to ensure a high level of satisfaction. The most common consumer goods of high satisfaction levels, quality of service. Businesses that sell oil products is not easy to assess their customer satisfaction as the sale of fuels are intangible areas and the quality of the user's own forces can not be measured. Since the fuel quality is regulated by law it can be said that customers receive a quality product, so they do need to look for other ways to ensure customer satisfaction in the industry. Most oil stations networks to help users choose their next network engaged in trade in oil products and selling of food, drink , and to the user in one place to find everything he needs and perhaps filled gap‘s arising on consumer satisfaction namely trade in oil products sector.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 258-265
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/conference/2015/paper/view/303
dc.subjectVE03 - Inovacijų vadyba / Innovation management
dc.titleVartotojų pasitenkinimo formavimo teoriniai aspektai prekybos naftos produktais sektoriuje
dc.typeStraipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication
dcterms.references15
dc.type.pubtypeP1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment
dc.subject.ltVartotojų pasitenkinimas
dc.subject.ltPrekyba naftos produktais
dc.subject.ltLūkesčiai
dc.subject.ltVartotojų pasitenkinimo modeliai
dc.subject.enCustomer satisfaction
dc.subject.enSales of oil products
dc.subject.enExpectations
dc.subject.enCustomer satisfaction models
dcterms.sourcetitle18-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija "Mokslas - Lietuvos ateitis" 2015 metų teminė konferencija "Verslas XXI amžiuje", 2015 m. vasario 5 d
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba8277339


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą