Show simple item record

dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.date.accessioned2023-09-18T20:38:37Z
dc.date.available2023-09-18T20:38:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151563
dc.description.abstractStraipsnyje pristatomi panašių techninių charakteristikų dyzelinio ir benzininio automobilių eksploatacinių rodiklių tyrimas. Tyrimas atliktas naudojant automobilio apkrovos stendą, kurio pagalba imituojamas automobilio važiavimas 50 km/h; 90 km/h ir 120 km/h greičiu esant sunkesnėms ir lengvesnėms važiavimo sąlygoms. Esant lengvesnėms važiavimo sąlygoms veikė dyzelinio automobilio kietųjų dalelių filtro regeneracija. Eksperimentinio tyrimo metu nustatytos dyzelinio ir benzininio automobilių degalų sąnaudos, įvertintas jų skirtumas. Įvertinus variklių išmetamųjų dujų kiekį bei anglies dvideginio (CO2) koncentraciją apskaičiuota lyginamoji CO2 emisija. Atlikta dyzelinių ir benzininių automobilių anglies dvideginio emisijos rodiklių pokyčio analizė.lit
dc.description.abstractThe article presents a study of the performance of diesel and gasoline cars with similar technical characteristics. The study was performed using a car load stand, which is used to simulate the car's travel at 50 km/h; at 90 km/h and 120 km/h at a pressure of heavier and lighter driving conditions. Under lighter driving conditions, the regeneration of the diesel particulate filter took place. During the experimental study, the fuel consumption of diesel and gasoline cars was determined, and their difference was evaluated. Comparative carbon dioxide (CO2) emissions were calculated by estimating engine emissions and (CO2) concentrations. An analysis of the change in carbon dioxide emission indicators of diesel and petrol cars was performed.eng
dc.format.extentp. 33-39
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttp://www.ktk.lt/assets/Uploads/Zurnalas-2020-02-new.pdf
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:85042083/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:85042083/datastreams/COVER/content
dc.titleDyzelinių ir benzininių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos lyginamasis tyrimas
dc.title.alternativeComparative study of fuel consumption and CO2 emissions of diesel and petrol cars
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references19
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.studydirectionE12 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD0202 - Aplinką tausojantis transportas / Environment-friendly transport
dc.subject.ltspecializationsL102 - Energetika ir tvari aplinka / Energy and a sustainable environment
dc.subject.ltdegalų sąnaudos
dc.subject.ltdyzelinas, benzinas
dc.subject.ltanglies dvideginis
dc.subject.enfuel consumption
dc.subject.endiesel
dc.subject.enpetrol
dc.subject.encarbon dioxide
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 2
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba85042083


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record