dc.contributor.author | Žuraulis, Vidas | |
dc.contributor.author | Sokolovskij, Edgar | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T20:42:37Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T20:42:37Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 1642-347X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000030409 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151781 | |
dc.description.abstract | In this paper, the influence of skidcar system on vehicle motion dynamics is evaluated. An accurate seven degrees of freedom vehicle model including elements of mounted skidcar system is presented in order to analyze frequency and step response characteristics. Experimental research, including roll motion of vehicle body was performed for steady - state cornering on a circle (ISO 4138). Results presented in this paper make it possible to expand the possibilities of app lication of the system and find possible shortcomings. | eng |
dc.description.abstract | Šiame straipsnyje yra įvertinama automobilio slydimo sistemos įtaka normaliam automobilio judėjimui. Dažninės charakteristikos ir reakcijos į žingsninę funkciją nustatymui yra sudarytas septynių laisvės laipsnių vertikalus automobilio modelis su papildomais slydimo sistemos elementais. Eksperimentinis amortizuotos masės šoninių svyravimų ir automobilio nusistovėjusio posūkio elgsenos palyginimas atliktas remiantis pastovaus spindulio manevru (ISO 4138). Nustatyti slydimo sistemos įtakos dėsninguma i leidžia praplėsti sistemos panaudojimo galimybes ir įvertinti galimus trūkumus. | lit |
dc.format.extent | p. 19-30 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | http://www.ip.simr.pw.edu.pl/zn/artykuly/zn1%28101%292015/019_030.pdf | |
dc.subject | TD03 - Transporto sistemų ir eismo modeliavimas, optimizavimas, sauga ir valdymas / Transport systems and traffic modeling, optimization, safety and management | |
dc.title | The influence of vehicle skidcar system on vibrations and dynamic characteristics | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 16 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.ltspecializations | L106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies | |
dc.subject.lt | Slydimo sistema | |
dc.subject.lt | Savasis dažnis | |
dc.subject.lt | Žingsninė funkcija | |
dc.subject.lt | Šoniniai svyravimai | |
dc.subject.lt | Skersinis pagreitis | |
dc.subject.lt | Nusistovėjęs posūkis | |
dc.subject.en | Skidcar system | |
dc.subject.en | Natural frequency | |
dc.subject.en | Step response | |
dc.subject.en | Roll angle | |
dc.subject.en | Lateral acceleration | |
dc.subject.en | Steady-state cornering | |
dcterms.sourcetitle | Proceedings of the Institute of vehicles = Zeszyty Naukowe Instytutu Pojazdów | |
dc.description.issue | No. 1(101) | |
dc.publisher.name | Warsaw University of Technology | |
dc.publisher.city | Warszawa | |
dc.identifier.elaba | 8744513 | |