Show simple item record

dc.contributor.authorŽuraulis, Vidas
dc.contributor.authorSokolovskij, Edgar
dc.date.accessioned2023-09-18T20:42:37Z
dc.date.available2023-09-18T20:42:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1642-347X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000030409
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/151781
dc.description.abstractIn this paper, the influence of skidcar system on vehicle motion dynamics is evaluated. An accurate seven degrees of freedom vehicle model including elements of mounted skidcar system is presented in order to analyze frequency and step response characteristics. Experimental research, including roll motion of vehicle body was performed for steady - state cornering on a circle (ISO 4138). Results presented in this paper make it possible to expand the possibilities of app lication of the system and find possible shortcomings.eng
dc.description.abstractŠiame straipsnyje yra įvertinama automobilio slydimo sistemos įtaka normaliam automobilio judėjimui. Dažninės charakteristikos ir reakcijos į žingsninę funkciją nustatymui yra sudarytas septynių laisvės laipsnių vertikalus automobilio modelis su papildomais slydimo sistemos elementais. Eksperimentinis amortizuotos masės šoninių svyravimų ir automobilio nusistovėjusio posūkio elgsenos palyginimas atliktas remiantis pastovaus spindulio manevru (ISO 4138). Nustatyti slydimo sistemos įtakos dėsninguma i leidžia praplėsti sistemos panaudojimo galimybes ir įvertinti galimus trūkumus.lit
dc.format.extentp. 19-30
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttp://www.ip.simr.pw.edu.pl/zn/artykuly/zn1%28101%292015/019_030.pdf
dc.subjectTD03 - Transporto sistemų ir eismo modeliavimas, optimizavimas, sauga ir valdymas / Transport systems and traffic modeling, optimization, safety and management
dc.titleThe influence of vehicle skidcar system on vibrations and dynamic characteristics
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references16
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltSlydimo sistema
dc.subject.ltSavasis dažnis
dc.subject.ltŽingsninė funkcija
dc.subject.ltŠoniniai svyravimai
dc.subject.ltSkersinis pagreitis
dc.subject.ltNusistovėjęs posūkis
dc.subject.enSkidcar system
dc.subject.enNatural frequency
dc.subject.enStep response
dc.subject.enRoll angle
dc.subject.enLateral acceleration
dc.subject.enSteady-state cornering
dcterms.sourcetitleProceedings of the Institute of vehicles = Zeszyty Naukowe Instytutu Pojazdów
dc.description.issueNo. 1(101)
dc.publisher.nameWarsaw University of Technology
dc.publisher.cityWarszawa
dc.identifier.elaba8744513


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record