Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSamulevičius, Jurgis
dc.date.accessioned2023-09-18T20:47:13Z
dc.date.available2023-09-18T20:47:13Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000019918
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/152597
dc.description.abstractKaip rodo atlikti tyrimai, Lietuvoje interneto vartotojų skaičius stabiliai auga. Kibernetinė era pateikė kardinalių permainų visose žmogaus gyvenimo srityse. Interneto dėka informacija tapo globali ir išlaisvinta. Straipsnio tikslas - išanalizuoti interneto žiniasklaidos rinką Lietuvoje, pateikiant ja kaip inovatyviausią reklamos sklaidos priemonę, parodant reklamos internete efektyvumą, jos galimas formas ir vartotojo pasiekiamumo galimybių pranašumą. Straipsnyje atlikta analizė parodė, kad interneto žiniasklaidos rinka ir reklama internete yra veiksminga novatoriška inovacija, per palyginti trumpą gyvavimo laikotarpį sugebėjusi nukonkuruoti televiziją, radiją ir spaudą ir sugebėjusi pritraukti milijardinių investicijų, kurios kasmet sparčiai auga. Lietuvos statistikos departamento atlikti tyrimai rodo, kad ir taip jau kasdienybe tapęs internetas ateityje dar labiau įsitvirtins visuomenėje ir po keliolikos metų, užaugus naujajai vartotojų kartai, taps efektyviausia ir perspektyviausia ne tik reklamos žiniasklaidos rinkoje, bet ir visuomenės dalimi Lietuvoje.lit
dc.description.abstractInformation and especially internet media is an individual's connection with the rest of the world. In XXI century-age of informatics due to the internet, information became more free and global. The target of the article is to show, how information technologies allowed saving time for collecting, processing, differentiating and assimilating huge amounts of information in more easy way. Cyber-era brought a lot of changes to the world economy. Due to rapid development and huge investments into the internet media market, it started to take over audience from television, press, magazines, newspapers and radio. According statistical data, the most of internet users are potential consumersworking, educated, live in big cities and getting salary above estimated countries average. Provided investigation shows that the number of internet users is increasing more than few percents yearly. This reality is attracting business agents, interested in efficient and powerful marketing. They targeted on advertising in the internet media market, due to already mentioned circumstances and low advertising costs, high versatility of the advertising forms and attainability of consumers. According our analysis conclusion was made that internet media market is most effective, prosperous and undoubtful leader of advertising and information sources in Lithuania.eng
dc.format.extentp. 4-9
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleInterneto žiniasklaidos rinka Lietuvoje
dc.typeStraipsnis nerecenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper in a non peer-reviewed conference publication
dcterms.references23
dc.type.pubtypeP2 - Straipsnis nerecenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article in an un-reviewed conference proceedings
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltInternetas
dc.subject.ltŽiniasklaidos rinka
dc.subject.ltInformacinės technologijos
dc.subject.ltKibernetinė era
dc.subject.ltReklamos kaštai
dc.subject.enMedia market
dc.subject.enInternet
dc.subject.enInformation technologies
dc.subject.enCyber-era
dc.subject.enAdvertising costs
dcterms.sourcetitleInterneto įtaka šiuolaikinei visuomenei: mokslinės konferencijos medžiaga
dc.publisher.nameSocialinių mokslų kolegija
dc.publisher.cityKlaipėda
dc.identifier.elaba3885606


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą