Search
Now showing items 1-10 of 37
Investicijų į atsinaujinančių išteklių energetiką rizikos vertinimas
(2014)
Antrame disertacijos skyriuje nagrinėjami rizikos vertinimo metodologiniai principai, metodai ir jų taikymo ypatybės. Šiame skyriuje detaliai analizuojami kokybiniai ir kiekybiniai rizikos vertinimo metodai, jų sintezė ir ...
Paslaugų vartotojų lojalumo vertinimas
(2014)
Trečiajame skyriuje pateiktas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, sudarantis galimybę spręsti paslaugų lojalumo koncepcijos parinkimo, rodiklių atrankos ir rodiklių reikšmingumo nustatymo, lojalumo vertinimo ...
Šalies rizikos vertinimas ekonominio saugumo ir tvarumo kontekste
(2014)
Įvado pabaigoje pristatomos disertacijos tema autorės paskelbtos publikacijos bei disertacijos struktūra. Pirmame disertacijos skyriuje analizuojama šalies rizikos sąvoka ir metodologijos, taip pat analizuojamos šalies ...
Dalijimosi ekonomikos plėtrą lemiančių veiksnių vertinimas
(2023)
Disertacijoje nagrinėjamos dalijimosi ekonomikos plėtros galimybės, įvertinant plėtros veiksnius. Mokslinės literatūros analizė atskleidė, kad mokslininkai daug dėmesio skiria dalijimosi ekonomikos reguliavimo, pasitikėjimo ...
A System for Formalized Control of Personal Consumption Expenditure
(2016)
Personal consumption expenditure (PCE) makes approximately 2/3 of the gross domes-tic product in Lithuania; therefore, efficiency of its control is of high importance for the country’s economy. Control of a household’s ...
Šalies fiskalinės decentralizacijos vertinimas
(2017)
Disertacijoje nagrinėjama fiskalinės decentralizacijos reikšmė ir jos įtaka šalies ekonomikos augimui. Literatūros analizė atskleidė, kad susidomėjimas fiskalinės decentralizacijos įtaka ekonomikos augimui auga, bet ...
Įžvalgi investavimo globaliose akcijų rinkose strategija siekiant grąžos tvarumo
(2018)
Dėl didėjančių prieinamos informacijos, susijusios su akcijų rinkų ir emitentų veikla, kiekių, sparčiai besiplečiančių akcijų rinkų (didėjanti rinkų kapitalizacija, augantis listinguojamų bendrovių skaičius) ir intensyvėjančių ...
Model of Electronic Media for brand building
(2022)
In the last decade, using Electronic Media Marketing (EMM) had a big impact on Brand Building companies. It addresses the need to use tools more efficiently. This study focuses on creating a model of Electronic Media ...
Paslaugų moduliarizavimo sprendimų parama
(2022)
Disertacijoje nagrinėjama paslaugų kokybės ir teikimo sąnaudų suderinimo problema, taikant moduliarumo principus. Tyrimų objektas – paslaugų moduliarizavimo sprendimų parama. Darbo tikslas – sukurti paslaugų modulia-rizavimo ...