Paslaugų vartotojų lojalumo vertinimas
Abstract
Trečiajame skyriuje pateiktas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, sudarantis galimybę spręsti paslaugų lojalumo koncepcijos parinkimo, rodiklių atrankos ir rodiklių reikšmingumo nustatymo, lojalumo vertinimo pritaikymo duomenų prieigai ir lojalumo būsenų priskyrimo problemas. Ketvirtajame skyriuje pateikta siūlomo paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio taikymo metodika ir, naudojant maitinimo paslaugas teikiančios įmonės duomenis, empiriniu tyrimu patikrintas siūlomas modelis. Disertacijos tema paskelbta 13 straipsnių: dešimt recenzuojamuose periodiniuose mokslo žurnaluose. Vienas iš straipsnių publikuotas užsienyje (Jungtinėse Amerikos Valstijose). Disertacijos tema perskaityta 12 pranešimų nacionalinėse ir tarptautinėse konferencijose. Chapter 3 presents the model of evaluation of customer loyalty towards a service provider ensuring the possibility to solve the problems of selection of the concept of loyalty, selection of measures and their significance, adaptation of loyalty evaluation to data accessibility, and attribution of loyalty states. Chapter 4 presents the methodology of application of the suggested model of evaluation of customer loyalty, and the suggested model is tested by conducting the empirical research using the data of the catering company. 13 articles focusing on the subject of the dissertation are published, 10 of them in reviewed periodical academic journals. One of the articles was published abroad (in the United States of America). 12 presentations on the subject of the dissertation have been given in national and international conferences.