Show simple item record

dc.contributor.authorVilkaitė-Vaitonė, Neringa
dc.date.accessioned2023-09-18T08:48:49Z
dc.date.available2023-09-18T08:48:49Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn9786094577543
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000029751
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107550
dc.description.abstractTrečiajame skyriuje pateiktas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, sudarantis galimybę spręsti paslaugų lojalumo koncepcijos parinkimo, rodiklių atrankos ir rodiklių reikšmingumo nustatymo, lojalumo vertinimo pritaikymo duomenų prieigai ir lojalumo būsenų priskyrimo problemas. Ketvirtajame skyriuje pateikta siūlomo paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio taikymo metodika ir, naudojant maitinimo paslaugas teikiančios įmonės duomenis, empiriniu tyrimu patikrintas siūlomas modelis. Disertacijos tema paskelbta 13 straipsnių: dešimt recenzuojamuose periodiniuose mokslo žurnaluose. Vienas iš straipsnių publikuotas užsienyje (Jungtinėse Amerikos Valstijose). Disertacijos tema perskaityta 12 pranešimų nacionalinėse ir tarptautinėse konferencijose.lit
dc.description.abstractChapter 3 presents the model of evaluation of customer loyalty towards a service provider ensuring the possibility to solve the problems of selection of the concept of loyalty, selection of measures and their significance, adaptation of loyalty evaluation to data accessibility, and attribution of loyalty states. Chapter 4 presents the methodology of application of the suggested model of evaluation of customer loyalty, and the suggested model is tested by conducting the empirical research using the data of the catering company. 13 articles focusing on the subject of the dissertation are published, 10 of them in reviewed periodical academic journals. One of the articles was published abroad (in the United States of America). 12 presentations on the subject of the dissertation have been given in national and international conferences.eng
dc.format.extent172 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.subjectVE03 - Inovacijų vadyba / Innovation management
dc.titlePaslaugų vartotojų lojalumo vertinimas
dc.typeDaktaro disertacija / Doctoral dissertation
dcterms.accessRightsDisert. rengta 2008-2014 m. Vilniaus Gedimino technikos universitete
dcterms.references307
dc.type.pubtypeETD_DR - Daktaro disertacija / Doctoral dissertation
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba14396080


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record