Now showing items 1-9 of 9

    • Darbuotojų pasitenkinimą darbu formuojantys veiksniai 

      Valiūnas, Deimintas; Drejeris, Rolandas (Ekonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2019)
      Straipsnyje pristatoma darbuotojų pasitenkinimo darbu samprata, remiantis lyginamosios ir loginės literatūros analizės duomenimis įvardijami veiksniai bei jų grupavimas, aptariamas darbuotojų požiūris į profesinę veiklą. ...
    • Factors influencing positive customer experiences online 

      Smaliukienė, Rasa; Kregždė, Dominykas (Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)
      The main purpose of this article is to identify factors and measure their influence on creation of positive customer experiences online. Methods that are used in this article are literature analysis for factor identification ...
    • Impact of electronic environment on business development: case of Latvia 

      Ščeulovs, Deniss; Gaile-Sarkane, Elīna (8th International Scientific Conference “Business and Management 2014”, 2014)
      By employing advantages offered by the e-environment, entrepreneurs can ensure expedient and effective communication with the target audience, by promoting products on the global market. By this way companies, especially ...
    • Internationalization of high-technology sector in Kazakhstan: main barriers and factors 

      Žemaitis, Eigirdas; Aman, Temirlan (Ekonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2020)
      It was a crucial decision of the Government of Kazakhstan to change the way of the development from the raw materials sector to the innovation path. This study deals with the internationalization process of the high-technology ...
    • Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarptautinės plėtros problemos 

      Kravčun, Eleonora (Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)
      Straipsnyje nagrinėjama problematika yra susijusi su Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarptautinės plėtros kliūtimis, kur aptariami smulkaus ir vidutinio verslo nustatymo kriterijai bei reikšmė šalies ekonomikos ...
    • Motyvacijos įtaka statybos darbuotojų darbo našumui 

      Bartkienė, Lina; Žemeckytė, Lina; Pališkienė, Rasa (Statyba: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil Engineering: Proceedings of the 16th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2013)
      Darbo našumas ir jo maksimizavimas yra vienas pagrindinių kiekvienos įmonės prioritetų. Tai ypač aktualu statybos įmonėms, kadangi statybos aikštelėje dirbančių darbininkų atlyginimai sudaro apie 40% tiesioginių sąnaudų ...
    • Pervasive impact of corruption on social system and economic growth 

      Popova, Yelena; Podolyakina, Nataly (Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2014)
      The research reveals the statistical dependencies between the corruption level and factors of social system. There have been employed the statistical methods for analysing the situation. The countries are divided according ...
    • Review of the peculiarities of business logistics projects management leading to sustainable development 

      Raudeliūnienė, Jurgita; Žukauskas, Norvilas (12th International Scientific Conference “Business and Management 2022”, 2022)
      Peculiarities of business logistics are related to sustainable transferring processes, which has always been a mundane task of trade processes. The lack of obstruction of the constant flow of this operation causes disruption ...
    • Ryšių marketingo kaip vartotojų lojalumą formuojančio veiksnio tyrimas 

      Skačkauskienė, Ilona; Toropovaitė, Kristina (International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)
      Siekdamos pranašumo rinkoje, organizacijos kuria ir plėtoja ilgalaikius ryšius su klientais, taikydamos įvairias marketingo priemones, iš kurių svarbesnė – ryšių marketingas. Straipsnyje išanalizuoti ryšių marketingo, kaip ...