• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ryšių marketingo kaip vartotojų lojalumą formuojančio veiksnio tyrimas

Thumbnail
View/Open
cibme.2011.20.pdf (470.9Kb)
Date
2011
Author
Skačkauskienė, Ilona
Toropovaitė, Kristina
Metadata
Show full item record
Abstract
Siekdamos pranašumo rinkoje, organizacijos kuria ir plėtoja ilgalaikius ryšius su klientais, taikydamos įvairias marketingo priemones, iš kurių svarbesnė – ryšių marketingas. Straipsnyje išanalizuoti ryšių marketingo, kaip veiksnio, padedančio užsitikrinti vartotojų lojalumą, teoriniai aspektai. Apibūdinti ryšių marketingo elementai, taip pat analizuota sąsaja tarp ryšių marketingo ir vartotojų lojalumo, vartotojų lojalumo formavimo procesas, pateikta sveikatingumo ir spa paslaugų charakteristika. Atlikus empirinį tyrimą, išgryninti veiksniai turintys didžiausią poveikį vartotojų lojalumo formavimui.
 
This article analyzes theoretical aspects of relationship marketing as a factor that helps to ensure customer loyalty. This article describes the elements of relationship marketing, analyzes the relationship between marketing communications and customer loyalty, describes the process of formation of customer loyalty. The analysis involves the concept of wellness and spa services and differences between them. This article evaluates factors which have the greatest impact on customer loyalty development.
 
Issue date (year)
2011
Author
Skačkauskienė, Ilona
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155034
Collections
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011 [25]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister