Ryšių marketingo kaip vartotojų lojalumą formuojančio veiksnio tyrimas
Abstract
Siekdamos pranašumo rinkoje, organizacijos kuria ir plėtoja ilgalaikius ryšius su klientais, taikydamos įvairias marketingo priemones, iš kurių svarbesnė – ryšių marketingas. Straipsnyje išanalizuoti ryšių marketingo, kaip veiksnio, padedančio užsitikrinti vartotojų lojalumą, teoriniai aspektai. Apibūdinti ryšių marketingo elementai, taip pat analizuota sąsaja tarp ryšių marketingo ir vartotojų lojalumo, vartotojų lojalumo formavimo procesas, pateikta sveikatingumo ir spa paslaugų charakteristika. Atlikus empirinį tyrimą, išgryninti veiksniai turintys didžiausią poveikį vartotojų lojalumo formavimui. This article analyzes theoretical aspects of relationship marketing as a factor that helps to ensure customer loyalty. This article describes the elements of relationship marketing, analyzes the relationship between marketing communications and customer loyalty, describes the process of formation of customer loyalty. The analysis involves the concept of wellness and spa services and differences between them. This article evaluates factors which have the greatest impact on customer loyalty development.