• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Economics Engineering"
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ryšių marketingo kaip vartotojų lojalumą formuojančio veiksnio tyrimas

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
cibme.2011.20.pdf (470.9Kb)
Data
2011
Autorius
Skačkauskienė, Ilona
Toropovaitė, Kristina
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Siekdamos pranašumo rinkoje, organizacijos kuria ir plėtoja ilgalaikius ryšius su klientais, taikydamos įvairias marketingo priemones, iš kurių svarbesnė – ryšių marketingas. Straipsnyje išanalizuoti ryšių marketingo, kaip veiksnio, padedančio užsitikrinti vartotojų lojalumą, teoriniai aspektai. Apibūdinti ryšių marketingo elementai, taip pat analizuota sąsaja tarp ryšių marketingo ir vartotojų lojalumo, vartotojų lojalumo formavimo procesas, pateikta sveikatingumo ir spa paslaugų charakteristika. Atlikus empirinį tyrimą, išgryninti veiksniai turintys didžiausią poveikį vartotojų lojalumo formavimui.
 
This article analyzes theoretical aspects of relationship marketing as a factor that helps to ensure customer loyalty. This article describes the elements of relationship marketing, analyzes the relationship between marketing communications and customer loyalty, describes the process of formation of customer loyalty. The analysis involves the concept of wellness and spa services and differences between them. This article evaluates factors which have the greatest impact on customer loyalty development.
 
Paskelbimo data (metai)
2011
Autorius
Skačkauskienė, Ilona
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155034
Kolekcijos
  • Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011 [25]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis