Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011
Recent Submissions
-
Darbo apmokėjimui įtaką darančių vidinių ir išorinių veiksnių vertinimas
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Darbo apmokėjimo, kaip vienos iš žmogiškųjų išteklių valdymo sudėtinės dalies, organizavimas yra sudėtingas, dinamiškas, daugiaelementis procesas. Nuo daugybės tiek vidinių organizacijos ir darbuotojo, tiek išorinės aplinkos ... -
Mokslinių tyrimų komercializavimo metodai
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Moksliniai tyrimai skatina naujų technologijų ir inovacijų atsiradimą, prisideda prie aukštos pridėtinės vertės kūrimo, daro įtaką šalies ekonominiam augimui. Mokslinių tyrimų komercializavimo pagalba, idėjos tampa produktais, ... -
Effective performance management: social networking in Lithuanian higher education institution
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)This study examines effective performance management, which is actualised by enabling the use of social networks in the management of higher education institution of the country. Social networking is revealed in the aspect ... -
An assessment of financial integration in European Union
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Financial integration is considered to be one of the key factors for making Europe more efficient, and for contributing to sustainable economic growth. Financial integration has been occurring in the European Union for ... -
Ryšių marketingo kaip vartotojų lojalumą formuojančio veiksnio tyrimas
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Siekdamos pranašumo rinkoje, organizacijos kuria ir plėtoja ilgalaikius ryšius su klientais, taikydamos įvairias marketingo priemones, iš kurių svarbesnė – ryšių marketingas. Straipsnyje išanalizuoti ryšių marketingo, kaip ... -
Foreign experience of development of credit unions and opportunities of its application in Uzbekistan
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)In the paper considered questions of the theory of credit cooperation, history of formation of institutions of credit unions, foreign experience of development of credit unions, current situation and trends in the development ... -
E. verslo modelių panaudojimas verslo plėtrai
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Šiandieninės rinkos ekonomikos sąlygomis organizacija, norėdama išlikti ir sėkmingai egzistuoti, privalo integruoti į verslo procesus informacines technologijas, vykdyti informacinių technologijų plėtrą. Svarbu organizacijoje ... -
Western Balkan Countries – main issues concerning cooperation and integration with the European Union
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Western Balkan countries have played a crucial role in the EU foreign policy since years. This was reflected in the actions taken in order to end the warfare and subsequently to ensure stability in the region. The Western ... -
Challenges of small enterprises in today’s global economy
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)The recent economic crises left many SMEs bankrupt while most of the multinational companies survived from tax payer’s money that was pumped into the economy by governments of different countries in the EU, the US and other ... -
Šiuolaikinio verslo konkurencingumo formavimo ir vertinimo teoriniai modeliai ir jų taikymo galimybės
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Šiame straipsnyje atlikta konkurencingumo ir konkurencinio pranašumo vertinimo teorinių aspektų analizė, įvertintos konkurencingumo tyrimo metodikų taikymo galimybės. Konkurencingumas yra sudėtinga kompleksinė kategorija ... -
Konkurencinio pranašumo formavimas globalioje rinkoje: teorinės prielaidos ir vertinimo galimybės
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Straipsnyje išanalizuotos konkurencinio pranašumo formavimo galimybės bei pateiktos naudotinos konkurencingumo vertinimo metodikos. Atlikta konkurencingumo vertinimo teorinių aspektų analizė, įvertintos konkurencingumo ir ... -
Using venture capital for business development in Lithuania
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)The goal of the research is to establish whether (and how) appropriate financing sources – especially private equity and venture capital funds – could reveal any strategic opportunities of Lithuanian companies (and ... -
Preventing cartels: the effectiveness of leniency policy
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)This paper focuses on the theory and practice of antitrust action in detecting and deterring cartels, and analyzing the development of the modern leniency policy. Following the examination of the main conditions and reasons ... -
Žmogiškųjų išteklių veiklos procesų valdymas remiantis valdomo proceso modeliu
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Straipsnyje aptartas požiūris į žmogiškųjų išteklių veiklos procesų valdymo formavimą remiantis probleminės srities modeliu. Praktiniu veiklos srities modeliavimo būdu pasirinktas valdomo proceso modelis. Pateikiamas bendras ... -
Valstybės skolos poveikio ekonomikai principai
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Daugelis Euro zonų ir ES šalių narių susidūrė su fiskalinio tvarumo rizika. Uţfiksuota situacija, kai skola auga daug spartesniu tempu nei šalies ekonomika, tik dar labiau pabrėţia būtinybę prieš imant paskolą ypač atsakingai ... -
Trumpalaikio turto sąnaudų analizės metodika: teorinis aspektas
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Siekiant pagrindinio tikslo – finansinių ataskaitų analizės įmonės finansinės būklės, veiklos vertinimo tikslais vienas iš uždavinių tampa trumpalaikio turto ir jam tenkančių sąnaudų analizė. Trumpalaikis turtas ne tik yra ... -
Įmonės vidaus kontrolės funkcijų klasterizavimas apskaitoje: teorinis aspektas
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Moksliniame straipsnyje nagrinėjama kontrolės funkcijų klasterizavimo galimybė ir perspektyvos apskaitoje. Norint atlikti klasterizavimą būtina sąlyga yra tikslus vidaus kontrolės funkcijų sąvokos išskyrimas bei ... -
Konkurencinės žvalgybos panaudojimo problemos, siekiant įgyti konkurencinį pranašumą
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)Konkurencinės ţvalgybos panaudojimas versle suteikia pranašumą konkurentų atţvilgiu, tačiau specialistai dirbantys šioje srityje teigia, kad susiduria ir su daugeliu problemų. Įmonės dalyvaudamos nuolatinėje konkurencinėje ... -
Investment activity and its postponing in the Czech Republic in the crisis period
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)This article should discuss corporate investment activity and its postponing in the Czech Republic in the crisis period. This topic has become again important how the second wave of a crisis is discussed nowadays. Reaction ... -
The application of e-commerce technologies for the development of trade in foreign markets
(International Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“, 2011)The article discloses the application of e-commerce technologies for the trade development in foreign markets. This topic is popular between authors, who published books about trade: 49% of authors give their attention to ...