Show simple item record

dc.contributor.authorSkačkauskienė, Ilona
dc.contributor.authorToropovaitė, Kristina
dc.date.accessioned2024-10-08T10:11:50Z
dc.date.available2024-10-08T10:11:50Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn9786094570155en_US
dc.identifier.issn2029-7963en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155034
dc.description.abstractSiekdamos pranašumo rinkoje, organizacijos kuria ir plėtoja ilgalaikius ryšius su klientais, taikydamos įvairias marketingo priemones, iš kurių svarbesnė – ryšių marketingas. Straipsnyje išanalizuoti ryšių marketingo, kaip veiksnio, padedančio užsitikrinti vartotojų lojalumą, teoriniai aspektai. Apibūdinti ryšių marketingo elementai, taip pat analizuota sąsaja tarp ryšių marketingo ir vartotojų lojalumo, vartotojų lojalumo formavimo procesas, pateikta sveikatingumo ir spa paslaugų charakteristika. Atlikus empirinį tyrimą, išgryninti veiksniai turintys didžiausią poveikį vartotojų lojalumo formavimui.en_US
dc.description.abstractThis article analyzes theoretical aspects of relationship marketing as a factor that helps to ensure customer loyalty. This article describes the elements of relationship marketing, analyzes the relationship between marketing communications and customer loyalty, describes the process of formation of customer loyalty. The analysis involves the concept of wellness and spa services and differences between them. This article evaluates factors which have the greatest impact on customer loyalty development.en_US
dc.format.extent13 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154823en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/cbme.vgtu.lt/public_html/index.php/cbme/cbme_2011/paper/view/26en_US
dc.subjectryšių marketingasen_US
dc.subjectveiksniaien_US
dc.subjectlojalumasen_US
dc.subjectsveikatingumo ir spa paslaugosen_US
dc.subjectrelationship marketingen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectwellness and spa servicesen_US
dc.titleRyšių marketingo kaip vartotojų lojalumą formuojančio veiksnio tyrimasen_US
dc.title.alternativeThe research of relationship marketing as a formation factor of customer loyaltyen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.issued2011-11-17
dcterms.references18en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleInternational Scientific Conference „Contemporary Issues in Business, Management and Education ‘2011“en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/cibme.2011.20en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record