Search
Now showing items 1-10 of 17
Elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacija startuoliams
(2022)
Baigiamajame magistro darbe kuriamas elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelis. Darbo tikslas – sukurti elektra varomų dviračių rinkodaros komunikacijos modelį skirtą startuoliams. Darbe buvo išnagrinėti ...
Dirbtiniu intelektu įgalintų daiktų interneto įrenginių komunikacija: išmaniųjų garsiakalbių atvejis
(2022)
Išmanieji garsiakalbiai – tai įrenginiai, kuriuose integruoti dirbtinio intelekto virtualūs asistentai, užtikrinantys sąveiką ir laisvų rankų įrangos įjungimą pasitelkiant žadinimo žodį. Jie vis dažniau namuose naudojami ...
Nuomonės lyderių socialiniuose tinkluose pasirinkimo kriterijai
(2022)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama nuomonės lyderio teorinė sąvoka; nuomonės lyderių asmeninės savybės, jų tipai; nuomonės lyderių pasirinkimo kriterijai verslas verslui segmente ir verslas vartotojui segmente. Taip ...
Neatlygintinos kraujo donorystės skatinimas taikant komunikacijos priemones
(2022)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama komunikacijos svarba neatlygintinos kraujo donorystės skatinimo kontekste. Darbe neatlygintina kraujo donorystė nagrinėjama kaip savanoriškos veiklos dalis, kaip komunikacijos objektas, ...
Išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergija su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius
(2023)
Magistro darbo tikslas atskleisti išmaniųjų laikrodžių vaikams technologijų sinergiją su klientų patirtimi taikant gamintojų ir vartotojų viešo dialogo sprendinius ir parengti komunikavimo gaires išmaniųjų laikrodžių vaikams ...
Saugomų teritorijų apsaugos priemonių Lietuvoje ir užsienio šalyse lyginamoji analizė (skaitmenizavimo priemonių plėtra)
(2021)
Žemė – pagrindinis Lietuvos Respublikos nekilnojamasis turtas. Kiekviena tauta, valstybė siekia išsaugoti savo identitetą atspindinčias vertybes: gamtos paveldą, unikalią augmeniją, gyvūniją. Gamta bei supanti aplinka ...
„FINTECH“ pasitikėjimo kūrimo komunikacija
(2023)
Baigiamajame magistro rašto darbe nagrinėjami pasitikėjimo kūrimo atributai, nurodantys vartotojų požiūrį į Fintech technologijas kuriančias įmones ir tiriama įmonių ir jų vadovų vykdoma komunikacija. Baigiamajame magistro ...
Lokalių verslų kūrybinė komunikacija kuriant rajono įvaizdį: Vilniaus miesto Stoties rajono analizė
(2022)
Siekiant išanalizuoti lokalių verslų kūrybinę komunikaciją formuojant rajono įvaizdį, šiame darbe visų pirma nagrinėjama vietos įvaizdžio samprata ir kūrybinės komunikacijos principai. Analizuojama teorinė prieiga vertinant ...
Muzikos atlikėjo komunikacija: Vido Bareikio ir Jain atvejų lyginamoji analizė
(2022)
Baigiamajame magistro darbe analizuojama išorinė komunikacija ir įvaizdžio kūrimas, jų samprata, modeliai ir rūšys. Mokslinės literatūros pagalba aiškinamasi muzikos atlikėjų kaip prekinių ženklų samprata. Gilinamasi į ...
Tvarios mados įprasminimas socialiniuose tinkluose
(2023)
Šiandien tvarumas – viena pagrindinių temų mados diskurse. Dauguma tvarios mados industrijos atstovų savo komunikacijoje pateikia mažai (arba visai nepateikia) išsamesnės informacijos apie esminius tvarios mados sąvokos ...