Mažmeninės prekybos įmonių socialiai atsakingo marketingo strategijos tobulinimas
Abstract
Šiame darbe, remiantis moksliniais tyrimais, praktinių pavyzdžių bei pirminių duomenų analize, nagrinėjama socialiai atsakingo marketingo strategija, jos reikšmė, rengimo procesai ir tobulinimo galimybės mažmeninės prekybos įmonėse. Sukurta tyrimo metodika ir atlikti kokybinis ir kiekybinis tyrimai, nustatant socialiai atsakingo marketingo strategijos rengimo komponentus ir procesus mažmeninės prekybos įmonėse. Darbo pabaigoje sukurtas mažmeninės prekybos įmonių socialiai atsakingo marketingo strategijos tobulinimo modelis ir šios strategijos regimo etapų planas, leisiantis padidinti įmonės veiklos efektyvumą ir pardavimus, sprendžiant socialines, ekonomines ir aplinkos problemas. Darbo pabaigoje suformuluotos išvados ir pasiūlymai. This article, based on research, analysis of theoretical sources and practical examples, examines the strategy of socially responsible marketing, its significance, development processes and opportunities for improvement ir retail companies. The research methodology has been developed and qualitative and quantitative research has been carried out to identify the components and processes of socially responsible marketing strategy development in retail companies. At the end of the work, a model for improving the socially responsible marketing strategy of retail companies was developed, which will allow to increase the efficiency and sales of the company, solving social, economic and environmental problems. Conclusions and suggestions are formulated at the end of the work.