• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Papildytosios realybės technologijos taikymo švietimo procese modeliavimas

Peržiūrėti/Atidaryti
Indrė_Stundžiaitė_Papildytoji_realybė_švietime.pdf (1.235Mb)
Data
2022
Autorius
Stundžiaitė, Indrė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos papildytosios realybės technologijos panaudojimo galimybės, siekiant ištirti poveikį moksleiviams bei pedagogams. Analizuojama papildytosios realybės koncepcija, panaudojimo sektoriai, temos ištirtumo lygis. Taip pat naudojimo galimybės švietimo sektoriuje, analizuojamos netaikymo priežastys. Parengta empirinių tyrimų metodika ir jos pagrindu atliktas papildytosios realybės technologijos taikymo Lietuvos bendojo ugdymo mokyklų anketinės apklausos tyrimas. Remiantis atlikto tyrimo rezultatais sukurtas papildytosios realybės technologijos taikymo modelis, skirtas sėkmingam šios technologijos pritaikymui švietime. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius aspektus pateiktos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, papildytosios realybės technologijos teoriniai aspektai, empirinis tyrimas, skirtas papildytosios realybės technologijos taikymo Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose situacijai ištirti. Papildytosios realybės technologijos taikymo modelis, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 62 p. teksto be priedų, 16 iliustr., 13 lent,. 50 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
The final master's thesis examines the possibilities of using augmented reality technology to investigate the impact on students and teachers. The concept of augmented reality, sectors of use, level of research of the topic are analyzed. Possibilities of use in the education sector are also analyzed, the reasons for non-application are analyzed. The methodology of empirical research has been prepared and on the basis of it the research of the questionnaire survey of Lithuanian general education schools on the application of augmented reality technology has been carried out. Based on the results of the research, a model for the application of augmented reality technology has been developed for the successful application of this technology in education. After analyzing the theoretical and practical aspects, the conclusions of the final work are presented. The work consists of 6 parts: introduction, theoretical aspects of augmented reality technology, empirical research to investigate the situation of augmented reality technology in Lithuanian general education schools. Augmented reality technology application model, conclusions and references. Thesis consists of: 62 p. text without appendixes, 16 pictures, 13 tables, 50 bibliographical sources. Work attachments are included separately.
 
Paskelbimo data (metai)
2022
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107114
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis