• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Įvairiarūšių krovinių maršrutų žaliajame transporto koridoriuje tyrimas

Thumbnail
Data
2014
Autorius
Miliauskaitė, Laima
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Antrajame skyriuje pateikti ITS sudedamieji elementai, patikslintos ITS ir ŽTK sąvokos, sudarytas ŽTK topologinis žemėlapis, suformuluotas tyrimo algoritmas optimaliam maršrutui nustatyti pagal trumpiausią maršruto atstumą, trukmę ir mažiausią emisijos kiekį. Šiam sprendimui sukuriamas Visual Basic application (VBA) programavimo kalbos kodas taikant dinaminio programavimo Belmano modelį optimalaus įvairiarūšio transporto maršrutui spręsti. Modelis įvertina vidutinio TPS greičio priklausomybę nuo kelių oro sąlygų. Trečiajame skyriuje pateikti Lietuvos kelių oro sąlygų įtakos vidutiniam greičiui tyrimai ir rezultatai ŽTK maršrutuose, taikant dinaminio programavimo metodą, pagal trumpiausio atstumo, trukmės funkciją ir emisijos kiekį. Disertacijos tema paskelbta vienuolika mokslinių publikacijų: viena – ISI Web of Science duomenų bazėje, dvi – recenzuojamose mokslo žurnaluose, trys – recenzuojamuose užsienio tarptautinių konferencijų leidiniuose, penkios – recenzuojamuose Lietuvos tarptautinių konferencijų leidiniuose.
 
The second chapter presents the constituent elements of intelligent transport system, clarifies the concept of green transport corridor, provides the structure of the green transport corridor topological map, and formulates the research algorithm aimed to determine the optimal route. For the accomplishment of this the author used the Bellman’s dynamic programming model; the problem was solved by applying a Visual basic application code for optimal intermodal route solutions. The third chapter presents the research and tests Lithuanian road weather impact on the average speed in green transport corridor routes using dynamic programming method for optimal routes by the shortest distance, duration and emission amounts. The dissertation topic was published in 11 scientific publications: 1 – ISI Web of Science, 2 – reviewed in scientific journals, 3 – in reviewed foreign international conference publications, 5 – reviewed Lithuanian international conference publications.
 
Paskelbimo data (metai)
2014
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/107556
Kolekcijos
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries [1724]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis