Neuromarketingo taikymas statybos ir nekilnojamojo turto verslui, interaktyvių reklamų kūrimui
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama nekilnojamojo turto pardavimų didinimo galimybė panaudojant neuromarketingą ir naujausias technologijas – elektroninių reklamų įtakos analizės ir įvertinimo sistemą bei intuityvią elektroninės reklamos transliacinę sistemą. Darbe aprašomos biometrinės technologijos, jų panaudojimas ne tik nekilnojamojo turto sektoriuje, bet ir kitose srityse. Taip pat darbe aprašoma VGTU ir partnerių kuriama neuroreklamos rekomendacinė sistema ViNeRS, jos veikimo principai, analogiškų sistemų apžvalga ir palyginimas. Išskyrus tikslines grupes, buvo sukurtas algoritmas individualizuotai reklamai parinkti. Atlikta ekspertinė nekilnojamojo turto reklamų įtakos analizė ir neuroreklamos rekomendacinės sistemos ViNeRS1 emocinė analizė (naudojama Microsoft Emotion API), pateikiami vertinimo patikimumo rezultatai. Taip pat buvo atliktas tyrimas ir nustatyta žiūrovo emocinė būklė prieš ir po vaizdo reklamos. Darbą sudaro: įvadas, 5 pagrindinės dalys, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 76 psl. teksto be priedų, 59 iliustracijos, 9 lentelės, 80 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. In this Master Thesis, opportunity to increase real estate sales is analyzed using neuromarketing and newest technologies, such as virtual adverts influence analysis and evaluation system together with intuitive virtual adverts system. Biometric technologies and their usage are examined not only in the real estate, but also in other sectors. Thesis touches up on neuroadverts recommended system, ViNeRs, created by VGTU and it's partners, system's working principles, analogical system overview and comparison. Selecting target groups, algorithm has been created to choose individualized adverts. Real estate adverts analysis has been conducted, together with neuroadverts recommend system ViNeRS1 emotional analysis (using Microsoft Emotion API), evaluation reliability results are provided. Test to determine viewer's emotional state before and after the visual advert has also been conducted. This work consists of: 5 main parts, conclusions and recommendations, references. Size: 76 pages of text without exhibts, 59 illustrations, 9 tables, 80 references. Exhibits are attached separately.