Interneto reklamos tinklų analizė
Santrauka
Šio darbo tikslas yra išanalizuoti kelis interneto reklamos tinklus, jų turimus įrankius, teikiamas paslaugas, atsižvelgus į tai pateikti internetinės reklamos tinklo konkurencingumo didinimo įrankius. Baigiamajame magistro darbe atlikta reklamos rinkos analizė, apžvelgta reklamos tinklų raida, išanalizuoti pasaulio reklamos tinklai. Ištirti internetinės reklamos tinklų standartai, išnagrinėti jų įrankiai. Remiantis tuo pateikti AdClick internetinės reklamos tinklo konkurencingumo didinimo įrankiai, kurie realizuoti praktiškai ir naudojami sistemoje. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, reklamos tipų analizė, internetinės reklamos technologijų analizė, internetinės reklamos tinklo konkurencingumo didinimo įrankiai, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 77 puslapiai be priedų, 34 paveikslėlių, 3 lentelės, 33 bibliografiniai šaltiniai. The aim of this work is to analyze different on-line ad networks, the availability of various tools, services, and considering conclusions, offer the on-line advertising network competitiveness tools. In the master thesis the ad market analysis is done, ad network development is reviewed, global advertising networks are analyzed. The on-line advertising network standards are investigated, their tools examined. Referring to conclusions, AdClick on-line advertising network competitiveness tools that were implemented and practically used in the system are described. Structure: introduction, analysis of the types of advertising, analysis of internet advertising technologies, online advertising network competitiveness tools, conclusions, list of references. Thesis consists of 77 pages, without the appendixes, 34 pictures, 3 tables and 33 bibliographical entries.