• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Važiavimo ciklo, reglamentuoto OBD II standartu, analizė

Peržiūrėti/Atidaryti
Vytautas Paulauskas VGTU ATfm-10 gr.pdf (38.12Mb)
Data
2012
Autorius
Paulauskas, Vytautas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe yra tiriami dviejų lengvųjų automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekiai atkartojant „NEDC“ važiavimo ciklą. Pirmajame šio darbo skyriuje yra apžvelgiami kitų autorių atlikti teoriniai ir eksperimentiniai tyrimai. Antrajame skyriuje pateikiami lengvųjų automobilių „BMW 318i“ ir „Peugeot 407 SW“ eksperimentiniai tyrimai bei atlikimo metodika, siekiant esamomis sąlygomis atkartoti „NEDC“ važiavimo ciklą (kada nustatoma automobilių išmetamųjų deginių komponentų tarša). Trečiajame šio darbo skyriuje pateikiama eksperimentinių tyrimų rezultatų analizė. Ketvirtasis skyrius skirtas abiejų automobilių eksperimentinių tyrimų metu gautų teršalų reikšmių palyginimui su šiuo metu Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais. Darbo pabaigoje pateikiamos eksperimentinių tyrimų išvados.
 
In this final master's thesis exhaust gas emissions of two automobiles have been investigated by simulating „NEDC“ driving cycle. In the first chapter theoretical and experimental studies by other authors are presented. Experimental research fulfillment methodology and results of experiments of automobiles „BMW 318i“ and „Peugeot 407 SW“ are represented in second chapter. In these experiments „NEDC“ driving cycle was simulated under given circumstances in order to measure the emissions of certain pollutants in the exhaust gas. In the third chapter analysis of the experimental researches results is given. Also, in the fourth chapter, emission values of the experimental studies of both automobiles have been compared with the current legislation of the Republic of Lithuania. The findings have been given based on the results of experimental studies.
 
Paskelbimo data (metai)
2012
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109032
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis