BMW3 serijos automobilio neaušinamų ir aušinamų stabdžių diskų termodinaminių procesų tyrimai
Santrauka
Baigiamajame darbe tiriami 3 skirtingų stabdžių diskų termodinamiai presai. Darbo tikslas – išnagrinėti šiuolaikinio automobilio stabdžių trinkelių sąveiką su disku atliekant teorinį modeliavimą bei atliekant praktinius bandymus ir parinkti patikimus stabdžius automobiliui, kurio variklio galia kelis kartus didesnė, nei numatyta gamintojo. Tiriat termodinaminius procesus, sukurtas 286 mm skersmens neaušinamų, 286 mm skersmens aušinamų bei 325 mm skersmens aušinamų diskų matematiniai modeliai ir atliktas modeliavimas su ANSYS 14.5 programų paketu. Atliktas 286 mm aušinamų ir 325 mm aušinamų diskų eksperimentinis tyrimas, bei palyginti rezultatai ir pateiktos išvados. Darbo apimtis 55 psl. be priedų, 41 paveikslas, 7 lentelės. Final work investigated three different thermodynamic presses the brake discs. The aim - to explore a modern car brake pad interaction with the disc in the theoretical modeling and the practical tests and choose a reliable car brakes, whose engine power is several times higher than that provided by the manufacturer. Studied in thermodynamic processes developed by an uncooled 286 mm diameter, 286 mm in diameter and cooled to 325 mm diameter ventilated discs mathematical models and simulations performed with ANSYS 14.5 software package. An 286 mm and 325 mm cooled cooled disc experimental study and compare the results and conclusions. Scope of work 55 pages without additives, 41 illustrations , 7 tables.