Show simple item record

dc.contributor.authorMelaika, Mindaugas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:02:02Z
dc.date.available2023-09-18T09:02:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109623
dc.description.abstractResearch work relevance is concerned with global energy saving, alternative fuel use and environmental pollution reduction issues in wide world, which is especially important for the transport sector. Dissertation work presents study of efficient and ecological indicators, combustion process behaviour and its parameters of different gaseous fuels and their mixtures in the spark ignition internal combustion engine, which has such adaptations of duel fuel supply, gas direct injection or dual coil ignition systems. Different the-oretical evaluations and analysis, experimental investigation and numerical simulation methods are applied in order to have a complex research, to sug-gest efficiency improving implements and to get a better understanding of gaseous fuels, like biogas, natural gas, hydrogen influence on the engine work cycle.eng
dc.description.abstractDisertacijos darbo aktualumas yra susijęs su globaliu energijos tausojimu, alternatyvių degalų panaudojimu bei aplinkos užterštumo, kuris ypatingai aktualus transporto sektoriui, mažinimu visame pasaulyje. Rengiant darbą buvo siekiama kompleksiškai ištirti dujinius degalus, pasiūlyti vidaus degimo variklio efektyvumą bei ekologinius rodiklius gerinančias priemones. Šiam tikslui pasiekti atliktas teorinis vertinimas, analizė, eksperimentiniai tyrimai bei skaitinis modeliavimas. Disertacijoje pateikiami efektyviųjų ir ekologinių rodiklių, degimo proceso ir jo parametrų tyrimai bei jų rezultatai. Eksperimentai atlikti kibirkštinio uždegimo varikliui veikiant su skirtingais dujiniais degalais ir jų mišiniais, pritaikyti dvigubos degalų sistemos tiekimo technologiniai sprendimai, tiesioginis dujų įpurškimas, dvigubos apvijos uždegimo sistema.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent174 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:20201369/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:20201369/datastreams/COVER/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:20201369/datastreams/ATTACHMENT_20201952/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:20201369/datastreams/ATTACHMENT_20201953/content
dc.titleResearch of a combustion process in a spark ignition engine, fuelled with gaseous fuel mixtures
dc.title.alternativeDujinių degalų mišinių degimo proceso kibirkštinio uždegimo variklyje tyrimai
dc.typeDaktaro disertacija / Doctoral dissertation
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_DR - Daktaro disertacija / Doctoral dissertation
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltkibirkštinio uždegimo variklis
dc.subject.ltgamtinių dujų ir vandenilio degalų mišiniai
dc.subject.ltbiodujos
dc.subject.ltmetano tiesioginis įpurškimas
dc.subject.ltefektyvieji ir ekologiniai rodikliai
dc.subject.enspark ignition engine
dc.subject.ennatural gas and hydrogen fuel mixtures
dc.subject.enbiogas
dc.subject.enmethane direct injection, efficient and ecological parameters
dc.publisher.nameVGTU leidykla TECHNIKA
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba20201369


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record