Kino platinimo verslas: marketingo tobulinimas
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama kino platinimo verslo problematika ir strateginių marketingo sprendimų aktualumas. Darbe analizuojama kino, paslaugų ir vartotojų elgsenos teorijos bei mokslinė ir metodinė kino platinimo marketingo literatūra. Atlikta unikalaus kino platintojo prekės ženklo analizė, kurioje išskirtos konkurencinių rinkos barjerų įveikimo prielaidos, pasinaudojant technologijų ir vartotojų elgsenos kaitos tendencijomis. Tarptautiniu ir nacionaliniu mastu atlikta kino verslo sektorių bendrųjų tendencijų analizė, pasitelkiant žvalgomąjį tyrimą ir koreliacinės regresinės analizės metodą. Taip pat atliktas giluminis interviu, kurio metu išskirtos aktualiausios kino platinimo verslo problemos, galimybės ir perspektyvos. Darbe atlikti vartotojų ir vartotojų elgsenos kaitos tendencijų tyrimai pritaikius ekspertų vertinimo bei anketinės vartotojų apklausos metodus. Baigiamajame magistro darbe pateikiami kino platinimo verslo marketingo strategijos tobulinimo sprendimai, kuriuos sudaro poveikių vartotojams modelis, prielaidos strateginio tarptautinio bendradarbiavimo plėtrai bei informacinių telekomunikacijų technologijų panaudojimo perspektyvos besikeičiantiems vartotojų poreikiams tenkinti. In the master thesis motion picture distribution business is studied. Investigation begins with study of film, services and consumer behavior literature analysis. Global and national trends of motion picture industry were analysed as well. Also research includes unique brand case study and trends in consumer behavior. Thesis also include depth interview on motion picture distribution business prospects for international cooperation and information technology provided features for marketing development in analysed sector. Master thesis includes strategic decisions for motion picture distribution business which are appointed for effects on consumers – consumer exposure model as basis. Also strategic decisions oriented for international cooperation and information technology innovation appliance for motion picture distribution business. Thesis concludes 7 parts: introduction, problematic part, theoretical study part, research part, design part, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 115 p. text without appendixes, 20 figures, 11 tables, 89 bibliographical entries. Appendixes included.