Vidaus degimo variklio dujų skirstymo fazių keitimo mechanizmo įtaka variklio greičio charakteristikoms
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama vidaus degimo variklio dujų skirstymo fazių keitimo mechanizmo įtaka variklio greičio charakteristikoms. Atlikta mokslinių straipsnių analizė, ištirti dujų skirstymo mechanizmo parametrai, aprašyti valdymo tipai ir valdymo sistemos. Tiriamas automobilis „Honda Civic“ „SOHC VTEC“. Naudojant šio automobilio variklio galvutės stendą buvo matuojami skirstomojo veleno kumštelio profiliai ir vožtuvų atsidarymo aukščiai su dviem skirtingais skirstymo velenais. Matuojant nustatytos skirstymo mechanizmo fazės, kumštelių profilių aukščiai, ir pagal gautus duomenis atlikta greičio charakteristikų analizė. Atlikti eksperimentiniai tyrimai: VTEC sistemos parametrų ir greičio charakteristikų bandymai. Gautos variklio išorinių greičio charakteristikų kreivės su skirtingais skirstymo velenais ir atlikta jų analizė. Darbo apimtis – 88 psl. be priedų, 43 iliustracijos, 10 lentelių, 27 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. The influence of the phase change mechanism of the gas distributor on the speed characteristics of an internal combustion engine is examined in this thesis. Performed an analysis of scientific articles, to investigate the mechanism of gas distribution parameters and described the management types and management systems. Investigated car is “Honda CIVIC” “SOHC VTEC”. Using this engine stand there was measured the distribution camshaft profiles and valve opening heights with two different types of camshaft. Mmeasuring the phase distribution mechanism, cam profiles, heights, and the findings made by high-speed performance analysis. Tests were performed: \"VTEC” system parameters and made engine performance characteristics analysis. From engines performance characteristics graph whit different camshafts and made an analysis. Volume of the final work – 88 pages, 43 illustrations, 10 tables, 27 bibliographical sources. Appendixes are enclosed.