Krovinio masės ir tvirtinimo padėties įtakos automobilio stovumui tyrimas
Abstract
Šiame baigiamajame magistro darbe atliktas lengvojo krovininio automobilio „Renault Master“ stovumo tyrimas. Darbe atlikta literatūros apžvalga, pateikiamos automobilio stovumo sąvokos, matematinės lygtys stovumo parametrams apskaičiuoti, automobilio svorio centro nustatymo metodika. Tiriamojoje dalyje pateikiami bandomo automobilio pagrindiniai parametrai, svorio centro nustatymo bei stovumo parametrų skaičiavimai, aprašomas tyrimas bandomu bei kompiuterinės programos sukurtu automobiliu, grafiškai pateikiami bandymų metu gauti rezultatai. Pagal gautus tyrimų duomenis formuluojamos išvados, teikiami pasiūlymai. Automobilio „Renault Master“ tyrimams naudota „Corrsys-Datron“ sertifikuota matavimo įranga. Kompiuterinis automobilio modelis sukurtas bei juo atlikti tyrimai programa „CarSim“. Darbo apimtis – 50 puslapių be priedų. In this master thesis made research of the stability of light fright vehicle „Renault Master“. Are made review of the literature, submitted notions, mathematical equations of the vehicle stability, methodology of the vehicle center of gravity. In research part are submited test vehicle main parameters, center of gravity and stability parameters calculations, described research with tested and developed by computer program vehicle, graphically presented test results. At the end are formulated conclusions, proposals. In the research of the „Renault Master“ was used „Corrsys-Datron“ certified measuring equipment. Computer generated vehicle model and its research was made by program „CarSim“. The scope of the present paper – 50 pages without appendixes.