• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Krypties ženklodaros komunikacija: Lietuvos turizmo prekės ženklas

Peržiūrėti/Atidaryti
KarolinaKatinaite_Magistro darbas 2018.pdf (1.852Mb)
Autorius
Katinaitė, Karolina
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama valstybės įvaizdžio komunikacija tarptautiniame diskurse, valstybės prekės ženklo svarba komunikacijai. Darbe pristatoma gana nauja komunikacijos mokslų srities tema – šalies krypties ženklodara ir turizmo prekės ženklas kaip tinkamiausia jos įgyvendinimo ir komunikacijos priemonė. Autorės sudarytas turizmo prekės ženklo komunikacijos modelis yra naudojamas nagrinėjant Lietuvos turizmo prekės ženklo kampaniją „Lithuania. Real is beautiful“. Empirinėje dalyje kiekybiniu tyrimo metodu tiriamas užsienio turistų, bent kartą lankiusių Lietuvą, nuomonė apie Lietuvą kaip turizmo kryptį, jų lūkesčiai, poreikiai ir patirtys. Kokybiniu interviu metodu tiriamas trijų Lietuvos ir užsienio ekspertų požiūris į Lietuvos krypties ženklodaros procesus, turizmo komunikacijos būtinybę ir iššūkius. Susisteminus užsienio ir lietuvių autorių teorines įžvalgas bei atlikus empirinį tyrimą, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos.
 
This final Master Thesis examines country image communication issues and national brand importance for international communication. Destination branding topic is presented as recent communication field as well as national tourism brand as the best communication medium for branding processes. The tourism brand communication model is created by the author for the purpose of Lithuanian tourism brand \"Real is beautiful\"analysis. The reasech of the thesis is devided into two parts. Firstly, the foreign tourists opinions about their expectations, experiences and Lithuania as tourism destination are investigated. Secondly, three Lithuanian and foreign tourism experts are examined to know their approach to destination branding processes in Lithuania and challenges for communication. After summarising the theoretical insights of foreign and Lithuanian authors and conducting empirical research, the conclusions and recommendations of the final thesis are presented.
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110350
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis