Klasikinės muzikos koncertus organizuojančios įstaigos komunikacija jaunimui kaip tikslinei auditorijai: VšĮ „Muzikinė erdvė“ atvejis
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe analizuojama klasikinės muzikos koncertų komunikacijos ypatybės, auditorijos pokyčiai ir išorinės komunikacijos priemonės jaunimui kaip tikslinei auditorijai. Darbe pristatomas teorinis klasikinės muzikos koncertus organizuojančios įstaigos išorinės komunikacijos modelis, skirtas jaunajai koncertų auditorijai, kuriuo remiantis atliekamas jaunimo auditorijos tyrimas. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius klasikinės muzikos koncertų komunikacijos jaunimo auditorijai aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, išvados, rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 55 p. teksto be priedų, 12 iliustr., 8 lent., 58 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. The present final Master thesis deals with peculiarities of classical music concerts communication, changes in the audience as well as external communication measures for the youth as the target audience. A theoretical model of external communication organising classical music concerts targeted at the young audiences on which the study of the youth audience is based is introduced in the Thesis. Having analysed theoretical and practical aspects of classical music concerts communication directed at the youth audience, final conclusions and recommendations of the Thesis are provided. Structure: introduction, theoretical background, practical part, conclusions and recommendations, references. Thesis consist of: 55 p. text without appendixes, 12 pictures, 8 tables, 58 bibliographical entries. Appendixes included.