• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Socialinių medijų poveikio Y kartos vartotojų apsisprendimui pirkti modelis

Peržiūrėti/Atidaryti
Regimantas_Paliulis.pdf (2.237Mb)
Regimantas_Paliulis_Priedai.pdf (521.7Kb)
Autorius
Paliulis, Regimantas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Baigiamojo magistro darbo tikslas nustatyti veiksnius darančius įtaką Y kartos vartotojų apsisprendimui pirkti, socialinių medijų kontekste. Darbe ištirtos kartų teorijos ir socialinių medijų raida, išanalizuoti skirtingi požiūriai, siūlomos vartotojų klasifikacijos ir kartų elgsenos bruožai, išanalizuoti moksliniai tyrimai šioje srityje. Identifikuotos naujausios skaitmeninės komunikacijos tendencijos, nustatytos socialinių medijų panaudojimo galimybės rinkodaros procese. Remiantis atliktais tyrimais sukurtas veiksnių įtakos Y kartos vartotojų apsisprendimui pirkti, socialinių medijų kontekste, modelis. Šiame darbe pateiktos informacijos pritaikymas padės rinkodaros specialistams parduoti prekes ir paslaugas Y kartos vartotojams, naudojant socialines medijas. Darbo pabaigoje pateiktos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro: įvadas, 3 dėstymo dalys, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 77 p. teksto be priedų, 23 iliustr., 9 lent., 77 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
The purpose of this thesis is to identify the factors that influence Y generation decision to buy in context of social media. In this paper the evolution of social media and generational theory were examined. Different approaches, suggested consumer classifications and generational consumer behavior were investigated. The latest digital communication trends and their usage in social media marketing were identified. The model examining the factors influencing Y generation consumers decision to buy in the context of social media ware created after evaluating the research results. The application of the information provided may be useful for marketing professionals in order to sell goods and services to Y generation consumers, using social media. Conclusions and suggestions are provided at the end of the paper. Structure: introduction, 3 main parts, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 77 p. text without appendixes, 23 pictures, 9 tables, 77 bibliographical entries. Appendixes included.
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110488
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis