• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gamtinių dujų ir biodegalų naudojimo slėginio uždegimo varikliuose efektyvumo tyrimas

View/Open
Magistro darbas Vitalij Kabelis.pdf (2.444Mb)
pažymėjimas.pdf (217.0Kb)
Straipsnis_Kabelis_Rimkus.pdf (1.443Mb)
Author
Kabelis, Vitalij
Metadata
Show full item record
Abstract
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas slėginio uždegimo variklio energetinių ir ekologinių rodiklių pokytis, dyzeliną pakeitus biodyzelinu ir gamtinėmis dujomis. Išanalizuota skirtingų biodyzelino rūšių ir gamtinių dujų naudojimo įtaka degimo procesui slėginio uždegimo varikliuose. Atliktas eksperimentinis stendinis tyrimas slėginio uždegimo varikliui veikiant skirtingais gamtinių dujų ir dyzelino bei biodyzelino mišiniais ir keičiant skystų degalų įpurškimo pradžios momentą, siekiant nustatyti optimalią gamtinių dujų ir biodyzelino mišinio sudėtį, turinčią įtakos variklio energetiniams ir ekologiniams rodikliams. Remiantis AVL BOOST programa atliktu variklio termodinaminių procesų skaitiniu modeliavimu nustatyti degimo proceso pokyčiai ir įvertintos priežastys. Pateikiamos apibendrintos eksperimentinių ir teorinių tyrimų išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, literatūros šaltinių apžvalga, tyrimų metodika, tyrimų rezultatai ir jų vertinimas, išvados, literatūros sąrašas.
 
The master thesis examines the change in the energy and ecological performance of the compression ignition engine by replacing diesel with biodiesel and natural gas. Influence of different types of biodiesel and natural gas on combustion process in compression ignition engines. Experimental bench testing of compression ignition engine with different blends of natural gas and diesel and biodiesel and changing the start point of liquid fuel injection to determine the optimum composition of the natural gas and biodiesel mixture, affecting the energy and ecological characteristics of the engine. Based on the AVL BOOST program, mathematical modeling of engine thermodynamic processes has been used to determine the changes in the combustion process and to evaluate the causes. The conclusions and suggestions of experimental and theoretical studies are summarized. Structure: introduction, sources review, research methodology, research results and their evaluation, conclusions and suggestions, references.
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110529
Collections
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister