• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Riedmenų važiavimo stabilumo tyrimas

Peržiūrėti/Atidaryti
BD ROKAS TALETAVIČIUS.pdf (5.515Mb)
Autorius
Taletavičius, Rokas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama keleivinio vagono aširačių tipo ir pakabos parametrų įtaka riedmens stabilumui. Riedmenų stabilumas vertinamas nuriedėjimo nuo bėgių ir komforto kriterijais kėbulo pagreičių reikšmėmis. Judant bėgių kelio nelygumais, sužadinami važiuoklės elementų, pakabos ir kėbulo svyravimai. Programiniu paketu „Universal Mechanism“ modeliuojamas keleivinio vagono judėjimas trimis kelio ruožais su parinktais aširačių tipai, ir pirminės bei antrinės pakabos parametrais. Nustatoma vagono nuriedėjimo kriterijaus ir kėbulo pagreičių priklausomybė nuo aširačių tipo ir vertikaliųjų ir skersinių pakabos parametrų. Darbą sudaro 4 dalys: įvadas; riedmenų stabilumo nagrinėjimas; sistemos keleivinis vagonas – kelias modeliavimas; keleivinio vagono stabilumo skaitiniai tyrimai; literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 79 p. teksto, 76 iliustr., 6 lent., 36 bibliografinių šaltinių.
 
In master thesis analyzing influence of different types of wheelsets and suspension parameters to freight wagon stability. Railway vehicle stability investigated by derailment, comfort criteria, values of car body acceleration and ibration. Three different types of track geometry and freight wagon model with two different types of wheelsets are modeled by software „Universal Mechanism“. In thesis investigated acceleration, vibration, comfort and stability criteria dependence from types of wheelsets ant primary and secondary suspension parameters. Thesis consists of 4 parts: introduction; investigation of railway vehicle stability; modeling of system wagon – railway track; numerical studies of freight wagon stability; list of literature. Thesis volume – 79 p. 76 illustrations, 6 tables and 36 bibliographic source.
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110542
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis