Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKulešo, Ilona
dc.date.accessioned2023-09-18T09:08:49Z
dc.date.available2023-09-18T09:08:49Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110550
dc.description.abstractŠiame baigiamajame magistro darbe yra nagrinėjamas orlaivių skrydžių planavimas. Daugiausia dėmesio skiriama skrydžio planų pasikeitimams bei veiksniams, kurie tam turi įtakos. Pagrindinės darbo kryptys: išanalizuoti vykdomus oro erdvės optimizavimo projektus bei I4D trajektorijos koncepcijos privalumus ir sudaryti sistemos kompiuterinį modelį, įvertinant meteorologines sąlygas ir kitas kliūtis, bei parinkti orlaivių atvykimo laiką. Išanalizavus modelio rezultatus padarytos išvados, kad orlaivių suvaržymas laike leidžia jiems sklandžiai nutūpti priartėjus prie oro uosto nesudarant papildomų orlaivių užlaikymų ore. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, I4D oro erdvės literatūros apžvalga, oro eismo srauto paskirstymo metodika, oro eismo srauto paskirstymo analizė ir rezultatai, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 48 p. teksto be priedų, 1 priedas, 8 iliustr., 18 lent., 38 literatūros šaltiniai.lit
dc.description.abstractThis master thesis analize aircraft flight planning. The focus is on changes in flight plans and the factors that influence it. The main directions of the work were to analyze the ongoing airspace optimization projects and the advantages of the I4D trajectory concept and to create a system computer model for meteorological conditions and other obstacles, and to select the arrival time for aircraft. After analyzing the results of the model, it was concluded that restraining aircraft in time allows aircraft to land smoothly when the airport arrives without additional aircraft delays in the air. Structure: introduction, I4D airspace literature review, air traffic distribution methodology, air traffic distribution analysis and results, conclusions and recommendations, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 48 p. text without appendixes, 1 appendix, 8 pictures, 18 tables, 38 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent46 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:38727702/datastreams/MAIN/content
dc.subject00 - Klasifikacija netaikoma / Classification does not apply
dc.titleOrlaivių skrydžių planavimo taikant i4D tyrimas
dc.title.alternativeResearch of Aircraft Flight Planning Using i4D
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.studydirectionE14 - Aeronautikos inžinerija / Aerospace engineering
dc.subject.ltI4D trajektorija
dc.subject.ltI4D oro erdvė
dc.subject.ltskrydžių planavimas
dc.subject.ltgenetinis algoritmas
dc.subject.enI4D Trajectory
dc.subject.enI4D Airspace
dc.subject.enFlight Planning
dc.subject.enGenetic algorithm
dc.identifier.elaba38727702


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą