Kelių infrastruktūros pritaikymo savivaldžiams automobiliam vertinimas
Santrauka
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos savivaldžių automobilių naudojimo viešuosiuose keliuose ir kelių infrastruktūros pritaikymo jų eismui problemos, vertinimo būtinumas ir tikslai, užsienio šalių patirtis šioje srityje. Išnagrinėti pagrindiniai faktoriai, turintys įtaką savivaldžių automobilių eismui. Sukurtas savivaldžiams automobiliams infrastruktūros pritaikymo vertinimo modelis, leidžiantis racionaliai planuoti bei parinkti tinkamiausius savivaldžių viešojo transporto priemonių maršrutus. Siekiant efektyviai integruoti savivaldžius automobilius į susisiekimo sistemas, rekomenduojama potencialias maršrutų alternatyvas vertinti taikant SAW metodąir taip pat naudoti darbe pasiūlytus efektyvumo rodiklius bei jų reikšmingumus. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius kelių infrastruktūros pritaikymo savivaldžiams automobiliams vertinimo aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, apžvalginė dalis, analitinė dalis, eksperimentinė dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 58 p. teksto be priedų, 12 iliustr., 11 lent., 38 bibliografiniai šaltiniai. The Master thesis deals with the problems of the use of self-driving cars on public the adaptation of road infrastructure as well as with, the necessity and objectives of assessment, and the experience of foreign countries in this field. The main factors influencing for self-driving cars were analyzed. An evaluation model of infrastructure adaptation for self-driving cars has been developed, allowing rational planning and selection of the most appropriate self-driving public transport routes. In order to efficiently integrate self-driving cars into transport systems, it is recommended to evaluate the potential route alternatives using the SAW method and also to use the efficiency indicators proposed in the thesis and their significance. After analyzing the theoretical and practical aspects of road infrastructure adaptation for self-driving cars, conclusions and suggstions are given. Structure: introduction, overview, analytical part, experimental part, conclusions and suggestions, references.