Show simple item record

dc.contributor.authorBarauskas, Andrius
dc.date.accessioned2023-09-18T09:09:33Z
dc.date.available2023-09-18T09:09:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110651
dc.description.abstractDisertacijoje nagrinėjama aplinkkelių ir greito eismo gatvių vietos parinkimo mieste problema. Pagrindinis darbo objektas – aplinkkelių ir greito eismo gatvių padėties poveikis transporto srautams gatvių tinkle. Panaudojant transporto srautų modeliavimą sukurta aplinkkelio ir greito eismo gatvės vietos parinkimo metodika, nereikalaujanti sudėtingo, daug laiko ir lėšų atimančio viso miesto transporto srautų modeliavimo. Metodika yra pritaikyta dviem didžiausiems Lietuvos miestams – Vilniui ir Kaunui. Darbo tikslas – sudaryti aplinkkelių ir greito eismo gatvių vietos parinkimo metodiką, panaudojant transporto srautų modeliavimą, ją pritaikyti praktikoje, ir siekti sumažinti miesto gyventojų patiriamas laiko sąnaudas susisiekimui. Disertaciją sudaro įvadas, 3 skyriai, bendrosios išvados, literatūros sąrašas, publikacijų sąrašas ir 11 priedų. Pirmame skyriuje pateikiama literatūros apžvalga nagrinėjama tematika. Atliekama mokslinių darbų analizė. Taip pat įvertinami Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos dokumentai, formuojantys transporto politiką. Antrajame skyriuje pristatomas sukurtas idealizuoto miesto transporto modelis. Darbo metu yra sumodeliuota 90 skirtingų aplinkkelių ir (ar) greito eismo gatvių įrengimo padėties variantų. Apibendrinus gautus modeliavimo rezultatus ir atlikus jų analizę, sudaryta miesto aplinkkelių ir greito eismo gatvių vietos parinkimo metodika. Trečiajame skyriuje aptarti pagrindiniai transporto tyrimų būdai, – išsiskiriantys prieinamumu ir minimalia kaina bei užtikrinantys pakankamą aprėptį ir tikslumą. Išnagrinėtos dviejų didžiausių Lietuvos miestų, – Vilniaus ir Kauno, susisiekimo sistemos, nustatyti jų pagrindiniai parametrai bei pritaikyta aplinkkelių ir greito eismo gatvių vietos parinkimo metodika.lit
dc.description.abstractThe thesis examines the problem of selecting locations for bypasses and fast speed streets in urban areas. The work is focussed on the impact of the bypass and fast speed street locations on traffic flows in a street network. A methodology for selecting such locations has been developed by means of a traffic flow modelling that does not require a complicated modelling exercise that includes all traffic flows in a city and can be time consuming and costly. The methodology has been adapted to two biggest Lithuanian cities: Vilnius and Kaunas. The purpose of the work is to design the methodology for selecting locations for bypasses and fast speed streets by means of traffic flow modelling and to put it into practice with the aim to shorten travel times for residents of the city. The thesis consists of the introduction, three chapters, the general conclusions, the list of references, the list of author‘s publications on the topic of the dissertation, summary in English and eleven annexes. In Chapter 1, an overview of the literature on the subject is presented and relevant research works as well as national and European Union’s documents on transport policies are analysed. A transport model developed for an ideal city is presented in Chapter 2. 90 variants for locations of bypasses and (or) fast speed streets were modelled. The methodology for selecting locations for bypasses and fast speed streets has been developed upon analysis and summarisation of the modelling results. Chapter 3 deals with the main transport research methods that are affordable, can be employed at minimal cost and can ensure sufficient coverage and accuracy. Based on an analysis of the two biggest Lithuanian cities, – Vilnius’ and Kaunas’ transport systems, their main parameters have been determined and the methodology for selecting locations for bypasses and fast speed streets has been applied to them.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent150 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttp://dspace.vgtu.lt/handle/1/3807
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:42032174/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:42032174/datastreams/COVER/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:42032174/datastreams/ATTACHMENT_42032492/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:42032174/datastreams/ATTACHMENT_42032493/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:42032174/datastreams/ATTACHMENT_42032494/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:42032174/datastreams/ATTACHMENT_42032495/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:42032174/datastreams/ATTACHMENT_42032496/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:42032174/datastreams/ATTACHMENT_42032497/content
dc.titleMiesto aplinkkelių poveikio transporto srautų pasiskirstymui gatvių tinkle vertinimas ir modeliavimas
dc.title.alternativeAssessment and modelling of urban bypasses' influence on transport flows distribution in street network
dc.typeDaktaro disertacija / Doctoral dissertation
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_DR - Daktaro disertacija / Doctoral dissertation
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD05 - Miesto judumas / Urban mobility
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltAplinkkelis
dc.subject.ltgatvių tinklas
dc.subject.ltgreito eismo gatvė
dc.subject.ltsusisiekimo sistema
dc.subject.lttransporto modelis
dc.subject.enBypass
dc.subject.enstreet network
dc.subject.enfast speed street
dc.subject.entransport system
dc.subject.entrasnport model
dc.publisher.nameVGTU leidykla Technika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba42032174


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record