• Lietuvių
    • English
  • English 
    • Lietuvių
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Miesto aplinkkelių poveikio transporto srautų pasiskirstymui gatvių tinkle vertinimas ir modeliavimas

Thumbnail
View/Open
036_Barausko disertacija.pdf (6.400Mb)
A priedas.pdf (297.2Kb)
B priedas.pdf (221.7Kb)
C priedas.pdf (149.7Kb)
D priedas.pdf (146.6Kb)
E priedas.pdf (148.8Kb)
F priedas.pdf (149.5Kb)
Date
2019
Author
Barauskas, Andrius
Metadata
Show full item record
Abstract
Disertacijoje nagrinėjama aplinkkelių ir greito eismo gatvių vietos parinkimo mieste problema. Pagrindinis darbo objektas – aplinkkelių ir greito eismo gatvių padėties poveikis transporto srautams gatvių tinkle. Panaudojant transporto srautų modeliavimą sukurta aplinkkelio ir greito eismo gatvės vietos parinkimo metodika, nereikalaujanti sudėtingo, daug laiko ir lėšų atimančio viso miesto transporto srautų modeliavimo. Metodika yra pritaikyta dviem didžiausiems Lietuvos miestams – Vilniui ir Kaunui. Darbo tikslas – sudaryti aplinkkelių ir greito eismo gatvių vietos parinkimo metodiką, panaudojant transporto srautų modeliavimą, ją pritaikyti praktikoje, ir siekti sumažinti miesto gyventojų patiriamas laiko sąnaudas susisiekimui. Disertaciją sudaro įvadas, 3 skyriai, bendrosios išvados, literatūros sąrašas, publikacijų sąrašas ir 11 priedų. Pirmame skyriuje pateikiama literatūros apžvalga nagrinėjama tematika. Atliekama mokslinių darbų analizė. Taip pat įvertinami Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos dokumentai, formuojantys transporto politiką. Antrajame skyriuje pristatomas sukurtas idealizuoto miesto transporto modelis. Darbo metu yra sumodeliuota 90 skirtingų aplinkkelių ir (ar) greito eismo gatvių įrengimo padėties variantų. Apibendrinus gautus modeliavimo rezultatus ir atlikus jų analizę, sudaryta miesto aplinkkelių ir greito eismo gatvių vietos parinkimo metodika. Trečiajame skyriuje aptarti pagrindiniai transporto tyrimų būdai, – išsiskiriantys prieinamumu ir minimalia kaina bei užtikrinantys pakankamą aprėptį ir tikslumą. Išnagrinėtos dviejų didžiausių Lietuvos miestų, – Vilniaus ir Kauno, susisiekimo sistemos, nustatyti jų pagrindiniai parametrai bei pritaikyta aplinkkelių ir greito eismo gatvių vietos parinkimo metodika.
 
The thesis examines the problem of selecting locations for bypasses and fast speed streets in urban areas. The work is focussed on the impact of the bypass and fast speed street locations on traffic flows in a street network. A methodology for selecting such locations has been developed by means of a traffic flow modelling that does not require a complicated modelling exercise that includes all traffic flows in a city and can be time consuming and costly. The methodology has been adapted to two biggest Lithuanian cities: Vilnius and Kaunas. The purpose of the work is to design the methodology for selecting locations for bypasses and fast speed streets by means of traffic flow modelling and to put it into practice with the aim to shorten travel times for residents of the city. The thesis consists of the introduction, three chapters, the general conclusions, the list of references, the list of author‘s publications on the topic of the dissertation, summary in English and eleven annexes. In Chapter 1, an overview of the literature on the subject is presented and relevant research works as well as national and European Union’s documents on transport policies are analysed. A transport model developed for an ideal city is presented in Chapter 2. 90 variants for locations of bypasses and (or) fast speed streets were modelled. The methodology for selecting locations for bypasses and fast speed streets has been developed upon analysis and summarisation of the modelling results. Chapter 3 deals with the main transport research methods that are affordable, can be employed at minimal cost and can ensure sufficient coverage and accuracy. Based on an analysis of the two biggest Lithuanian cities, – Vilnius’ and Kaunas’ transport systems, their main parameters have been determined and the methodology for selecting locations for bypasses and fast speed streets has been applied to them.
 
Issue date (year)
2019
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110651
Collections
  • Daktaro disertacijos ir jų santraukos / Doctoral dissertations and their summaries [1724]

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specializationThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects / KeywordsInstitutionFacultyDepartment / InstituteTypeSourcePublisherType (PDB/ETD)Research fieldStudy directionVILNIUS TECH research priorities and topicsLithuanian intelligent specialization

My Account

LoginRegister