• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Žanras kaip komunikacijos priemonė Lietuvos kino industrijos rinkodaroje

Peržiūrėti/Atidaryti
D. Dovidonytė_KVKfm-19_Žanras kaip komunikacijos priemonė Lietuvos kino industrijos rinkodaroje.pdf (1.559Mb)
D. Dovidonytė_KVKfm-19_Žanras kaip komunikacijos priemonė Lietuvos kino industrijos rinkodaroje.pdf_0 (1.559Mb)
Autorius
Dovidonytė, Domantė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Magistro baigiamajame darbe yra analizuojamos kino žanro sampratos, žanro reikšmingumo ir žanro, kaip prekės ženklo, temos. Analizuojamų temų paskirtis – išsiaiškinti žanro komunikacinį paveikumą ir kokios jo galimybės Lietuvos kino industrijos rinkodaroje. Remiantis teoriniais šaltiniais buvo sukurtas teorinis modelis, veikiantis rinkodaroje ir kuris padėjo atlikti išsamesnius tyrimus apie kuriamus lietuviškus filmus Lietuvos kino industrijoje. Buvo atliktas empirinis tyrimas trimis metodais, kurio metu gauta išsami informacija apie žanro svarbumą kino kūrimo procese iš keturių Lietuvos kino režisierių, pateiktas kino žanro pritaikymas komunikacijoje su auditorija iš dviejų kino platintojų įmonių ir trijų kino teatrų. Tyrimo metu gauti rezultatai patvirtino išsikeltas hipotezes. Pateikiami apibendrinti tyrimų rezultatai ir rekomendacijos kino žanro kaip komunikacijos priemonės taikymui. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, teorinė dalis, tyrimo dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 69 p. teksto be priedų, 18 iliustr., 16 lent., 46 bibliografiniai šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
This master’s thesis analyses the following themes: movie genre concepts, movie genre significance and genre as a brand. The purpose for analyzing these themes – to ascertain the communicative effectiveness of the genre and evaluate its potential in the Lithuanian film industry. A theoretic model was created using academic sources. It was used to conduct a detailed analysis of Lithuanian movies in the Lithuanian movie industry and has also proved to be viable in marketing. Empirical research was conducted in three different ways with the following data: detaed information on the importance of the genre in the film-making process was obtained from four Lithuanian film directors furthermore, the adaptation of the film genre in communication with the audience from two film distribution companies and three cinemas was presented. The results obtained during the study confirmed the initial hypotheses. Summarized research results and recommendations for the adaptation of the film genre as a means of communication are presented. Structure: introduction, theoretical part, research part, conclusions, suggestions and references. Thesis consists of: 69 p. text without appendixes, 18 pictures, 16 tables, 46 bibliographical entries. Work appendices are attached separately.
 
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/110824
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis