dc.contributor.author | Ušpurienė, Ana | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:08:13Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:08:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 2335-8661 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/111615 | |
dc.description.abstract | Direct3D is one of the most important part of a game or a game engine. The Direct3D 12 graphics pipeline ensures smooth graphics display in games in real time. In the first stage of the graphic pipeline (Input-Assembler), the data of the vertices of the objects are read. Vertices can be connected using different types of primitives. The article describes the basic types of primitives and provides an example of their use. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 94-98 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.source.uri | https://liggd.lt/uploads/konf_ikg_2021.pdf | |
dc.title | Baziniai Directx 12 primityvų tipai ir jų taikymas objektams atvaizduoti | |
dc.title.alternative | Basic primitives tipes of Directx 12 and their application for objects rendering | |
dc.type | Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Paper published in peer-reviewed conference publication | |
dcterms.accessRights | Konferenciją organizuoja Lietuvos inžinerinės grafikos ir geometrijos draugija kartu su Vilniaus Gedimino technikos universitetu. | |
dcterms.references | 4 | |
dc.type.pubtype | P1d - Straipsnis recenzuotame konferencijos darbų leidinyje / Article published in peer-reviewed conference proceedings | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Fundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences | |
dc.subject.researchfield | T 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | IK0101 - Informacijos ir informacinių technologijų sauga / Information and Information Technologies Security | |
dc.subject.ltspecializations | L103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society | |
dc.subject.en | directx | |
dc.subject.en | graphics pipeline | |
dc.subject.en | primitive topology | |
dc.subject.en | point list | |
dc.subject.en | line list | |
dc.subject.en | line strip | |
dc.subject.en | triangle list | |
dc.subject.en | triangle strip | |
dcterms.sourcetitle | Inžinerinė ir kompiuterinė grafika: konferencijos pranešimų medžiaga | |
dc.publisher.name | Lietuvos inžinerinės grafikos ir geometrijos draugija | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/2669-0527.2021 | |
dc.identifier.elaba | 105578690 | |